-
Відкриті торги
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород
13 292 356.94
UAH з ПДВ
Номер:
229f3faf0b9947c3a2f031f76f5d36f6
Ідентифікатор договору:
UA-2021-06-16-001593-a-a2
Замовник:
Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
36541721
-
Контактна особа:
Геба Ірина Миколаївна +380312614190 dmg.prozorro@gmail.com
-
Адреса:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, пл. Поштова, 3
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38533329
-
Контактна особа:
Сас Людмила Степанівна 380990417875, 380990417875 euroinvestbuh@ukr.net
-
Адреса:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Гранітна, будинок 48
Класифікатор ДК 021:2015:
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Номер договору:
21-53/1217442
Дата підписання:
14.09.2021 00:00
Період дії договору:
14.09.2021 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору:
13 292 356.94 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 215 392.82 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 01.08.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a3d59438b7b541b3a5fbf70bab91fbb5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; враховуючи об'єктивні обставини, що спричинили таке продовження.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
18.07.2022 00:00
Статус:
Опубліковано