• Відкриті торги
  • КЕП

ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Меблі для укомплектування початкових класів "Нової української школи")

236 776.00 UAH без ПДВ
Номер: 53a5e18f24964600815f6f397c3c1d03
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-12-008971-a-a1
Замовник: ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ПОЧАЇВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ ПОЧАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФОП Савіцька Вікторія Василівна
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: бн/132
Дата підписання: 17.09.2021 14:42
Період дії договору: 17.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 236 776.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 236 776.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Меблі для укомплектування початкових класів "Нової української школи" комплект меблів: стіл учнівський одномісний антисколіозний з площадкою та полицею, ростова група №4-6; Стілець Т-подібний, регульований по висоті №3-6 з покриттям HPL)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 136 комплект
Період постачання 10.09.2021 - 30.09.2021
Місце постачання 47025, Україна, Тернопільська область, місто Почаїв, вул. Шевченка, 15 На карті

Внесені зміни

    Номер: 3a169ee5c8454e4aa0f6823f61183a24
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1/135
    Дата внесення змін до договору: 21.09.2021 11:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода.PDF
p7s
sign.p7s