• Відкриті торги
  • КЕП

Інтерактивний комплекс, додаткове презентаційне обладнання

491 508.00 UAH з ПДВ
Номер: 629ed0b037344251a0a0db54c1ee1c4b
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-05-002682-b-a1
Замовник: Грицівська селищна рада
Постачальник: ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 346
Дата підписання: 13.09.2021 00:00
Період дії договору: 13.09.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 491 508.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 81 918.00 UAH)
Оплачено: 491 508.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 81 918.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інтерактивний комплекс
Код ДК 021:2015: 32322000-6 Мультимедійне обладнання
Кількість 9 комплект
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання 30455, Україна, Хмельницька область, ЗНЗ Грицівської селищної ради, відповідно до заявок Замовника На карті
Додаткове презентаційне обладнання
Код ДК 021:2015: 32324000-0 Телевізори
Кількість 1 комплект
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання 30455, Україна, Хмельницька область, ЗНЗ Грицівської селищної ради, відповідно до заявок Замовника На карті

Внесені зміни

    Номер: 9996a47074a3454b96a940dbafea1a1e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.09.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 28.09.2021.pdf
    Номер: 540a82dce420452987b99d86421c1c2c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження термінів поставки товарів
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 20.10.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2021-10-20-0001.pdf