• Відкриті торги
  • КЕП

Меблі для сидіння

177 534.00 UAH з ПДВ
Номер: 758f1be796444a259bd43636a8abe16d
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-05-011394-a-a1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "ПАТЕР КАН"
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Номер договору: МК21/22
Дата підписання: 15.09.2021 13:00
Період дії договору: 15.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 177 534.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 589.00 UAH)
Оплачено: 177 534.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 589.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стілець пластиковий для їдальні
Код ДК 021:2015: 39112100-1 Стільці для їдалень
Кількість 60 штуки
Період постачання до 15.09.2021
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією) На карті
Стілець учнівський
Код ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці
Кількість 36 штуки
Період постачання до 15.09.2021
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією) На карті
Стілець офісний
Код ДК 021:2015: 39111000-3 Сидіння
Кількість 22 штуки
Період постачання до 15.09.2021
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією) На карті
Крісло № 1
Код ДК 021:2015: 39113100-8 М’які крісла
Кількість 1 штуки
Період постачання до 15.09.2021
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією) На карті
Крісло № 2
Код ДК 021:2015: 39113100-8 М’які крісла
Кількість 1 штуки
Період постачання до 15.09.2021
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією) На карті
Пуф
Код ДК 021:2015: 39113100-8 М’які крісла
Кількість 16 штуки
Період постачання до 15.09.2021
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією) На карті
Диван без підлокітників
Код ДК 021:2015: 39113200-9 Дивани-канапе
Кількість 6 штуки
Період постачання до 15.09.2021
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією) На карті
Лава для сидіння
Код ДК 021:2015: 39113600-3 Лавки
Кількість 9 штуки
Період постачання до 15.09.2021
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією) На карті

Внесені зміни

    Номер: 7fbd924aee8e4af48cf4324559f49049
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.09.2021 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода №1 від 15.09.2021 договір №МК21_22 від 15.09.2021....
p7s
sign.p7s
    Номер: c8e812afba1e432285dfda59b9efc023
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 18.11.2021 15:05
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода №2 від 18.11.2021 договір №МК21_22 від 15.09.2021....
p7s
sign.p7s