• Спрощена закупівля
  • КЕП

39130000-2 Офісні меблі (Комплекти меблів для службових кабінетів)

48 600.00 UAH з ПДВ
Номер: e01aa2bd1e1041fa8f4fedc710c8d8d1
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-09-002984-a-a1
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 451/02.02.01-34/02/21
Дата підписання: 01.09.2021 15:25
Період дії договору: 01.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 48 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 100.00 UAH)
Оплачено: 48 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 100.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплекти меблів для службових кабінетів
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 2 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 На карті

Внесені зміни

    Номер: 1ad9719a569b40ea98458ae5a28b6c3f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Приведення у відповідність Додаток до Договору у зв'язку із опискою, та викладання його в новій редакції
    Номер додаткової угоди: 478/02.02.01-34/02/21
    Дата внесення змін до договору: 16.09.2021 15:20
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 478.pdf
p7s
sign.p7s