• Відкриті торги
  • КЕП

Капітальний ремонт ігрових майданчиків ДНЗ "Зірочка" Обухівської міської ради Київської області ДК 45453000-7

2 449 702.58 UAH з ПДВ
Номер: 4cc7bca2621c44db8e16f96d0bc00380
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-06-000857-c-a1
Замовник: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Постачальник: Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 387
Дата підписання: 07.09.2021 00:00
Період дії договору: 07.09.2021 00:00 - 25.12.2021 23:59
Сума договору: 2 449 702.58 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 408 283.76 UAH)
Оплачено: 2 449 702.58 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 408 283.76 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт ігрових майданчиків ДНЗ "Зірочка" Обухівської міської ради Київської області ДК 45453000-7
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 15.10.2021
Місце постачання 08703, Україна, Київська область, м. Обухів, вул. Каштанова, 5 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління освіти ВК Обухівської м/р
ПП Деревообробний завод Брама
Сума 2399597.13 UAH
Статус
Оплачений
03.11.2021 10:28
Док-ти 1
Управління освіти ВК Обухівської м/р
ПП Деревообробний завод Брама
Сума 50105.45 UAH
Статус
Оплачений
13.12.2021 11:13
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: d49c392c3fb242648e81c1549f73786e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: в зв’язку з виробничою необхідністю та несприятливими погодними умовами для виконання робіт відповідно до п4 ч5 ст 41 ЗУ Про публічні закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.10.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
дод уг 1 до дог 387 від 07.09.21.PDF
    Номер: 40e5a4627c954f62ad52da8494f2efc7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: згідно пункту 1 частини 5 статті 41 ЗУ Про публічні закупівлі
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
дод уг 2 до дог 387 від 07.09.21.PDF
    Номер: a853f2ecbe22462f81e041f047615e06
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження терміну виконання робіт і терміну дії договору до 25.12.2021 р згідно п 4 ч 5 ст 41 ЗУ Про публічні закупівлі
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 01.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
дод уг 3 до дог 387 від 07.09.21.PDF