-
Відкриті торги
-
КЕП
Капітальний ремонт ігрових майданчиків ДНЗ "Зірочка" Обухівської міської ради Київської області ДК 45453000-7
2 449 702.58
UAH з ПДВ
Номер:
4cc7bca2621c44db8e16f96d0bc00380
Ідентифікатор договору:
UA-2021-08-06-000857-c-a1
Замовник:
Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
37361483
-
Контактна особа:
Стипанець Ольга Миколаївна +380457264093 obyhiv-yo-ek@ukr.net http://www.ouo.gov.ua
-
Адреса:
08703, Україна, Київська область, місто Обухів, вул. Каштанова, 13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32271102
-
Контактна особа:
Brama Market Brovary 380939979797 market@brama.com.ua
-
Адреса:
07400, Україна, Київська область, Бровари, вул. Бандери Степана, 23
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
387
Дата підписання:
07.09.2021 00:00
Період дії договору:
07.09.2021 00:00 - 25.12.2021 23:59
Сума договору:
2 449 702.58 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 408 283.76 UAH)
Оплачено:
2 449 702.58 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 408 283.76 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт ігрових майданчиків ДНЗ "Зірочка" Обухівської міської ради Київської області ДК 45453000-7
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 15.10.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління освіти ВК Обухівської м/р
IBAN:UA698201720344291023100077672
ПП Деревообробний завод Брама
IBAN:UA783808050000000026003116795
Сума
2399597.13 UAH
Статус
Оплачений
03.11.2021 10:28
Док-ти
1
Управління освіти ВК Обухівської м/р
IBAN:UA698201720344291023100077672
ПП Деревообробний завод Брама
IBAN:UA783808050000000026003116795
Сума
50105.45 UAH
Статус
Оплачений
13.12.2021 11:13
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d49c392c3fb242648e81c1549f73786e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
в зв’язку з виробничою необхідністю та несприятливими погодними умовами для виконання робіт відповідно до п4 ч5 ст 41 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
13.10.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
40e5a4627c954f62ad52da8494f2efc7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
згідно пункту 1 частини 5 статті 41 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.11.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a853f2ecbe22462f81e041f047615e06
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження терміну виконання робіт і терміну дії договору до 25.12.2021 р згідно п 4 ч 5 ст 41 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
01.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано