• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень Борщагівської сільської ради, що знаходиться за адресою: Київська область, Бучанський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Ярослава Мудрого, 1А (Код ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

1 382 711.06 UAH з ПДВ
Номер: dba26428e9ca437e9e80c41b7472b809
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-04-008100-b-a1
Замовник: БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОІНВЕСТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 338
Дата підписання: 03.09.2021 11:06
Період дії договору: 03.09.2021 00:00 - 30.12.2022 00:00
Сума договору: 1 382 711.06 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 230 451.84 UAH)
Оплачено: 1 295 381.14 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 215 896.86 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт приміщень Борщагівської сільської ради, що знаходиться за адресою: Київська область, Бучанський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Ярослава Мудрого, 1А (Код ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 08129, Україна, Київська область, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Ярослава Мудрого 1А На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Борщагівська сільська рада
ТОВ "БК ЖИТЛОІНВЕСТ"
Сума 1295381.14 UAH
Статус
Оплачений
03.11.2021 14:35
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: f26b3f08692d4dd1ba51cf658b8a6a3b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились для покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми визначеної в Договорі №338 від 03.09.2021 р, викласти п.2.2 Договору у наступній редакції: 2.2. Строки виконання робіт складають: - початок робіт: є дата всіх дозвільних документів. - закінчення робіт: 30 грудня 2022 року
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2021 16:33
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ_1_338.pdf
p7s
sign.p7s