-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) для НУШ
83 720.00
UAH без ПДВ
Номер:
54f14b0f0e254871b35e4792a49ab91b
Ідентифікатор договору:
UA-2021-08-20-010721-a-a1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42025698
-
Контактна особа:
Ющук Катерина Василівна 03377(23896) zakupka2021@ukr.net
-
Адреса:
44301, Україна, Волинська область, ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Підприємець Ушарук Леонід Миколайович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2980901639
-
Контактна особа:
Ушарук Леонід 0501726737 Luboml800@gmail.com
-
Адреса:
44301, Україна, Волинська область, м. Любомль, Ярослава Мудрого,13
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору:
28/2021
Дата підписання:
20.08.2021 17:03
Період дії договору:
20.08.2021 17:03 - 31.12.2021 17:03
Сума договору:
83 720.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
83 720.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) для НУШ
Кількість
14 штуки
Період постачання
до 30.09.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
da07148376cf417f9b092c3d9236f243
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони прийшли згоди продовжити строк поставки товару та викласти Пункт 5.5. в такій редакції: «5.5. Поставка товару проводиться постачальником по 14.10. 2021 року».
2. Продовження строку підтверджуються листом-повідомленням від 30.09.2021 року . Продовження строку поставки не призведе до збільшення суми договору.
3. Усі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
4. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної Сторони.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.09.2021 08:39
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
332fe3eadf154a64bcb54ffc7d49a983
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони прийшли згоди продовжити строк поставки товару та викласти Пункт 5.5. в такій редакції: «5.5. Поставка товару проводиться постачальником по 14.11. 2021 року». 2. Продовження строку підтверджуються листом-повідомленням від 13.10.2021 року . Продовження строку поставки не призведе до збільшення суми договору. 3. Усі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної Сторони.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
13.10.2021 12:26
Статус:
Опубліковано