-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу Сумського національного аграрного університету по вул. Герасима Кондратьєва,160 в м. Суми згідно з ДБН А.2.2-3:2014
244 995.00
UAH з ПДВ
Номер:
b2a9d57ad4b44bb09bbd36909b7601e3
Ідентифікатор договору:
UA-2021-08-06-009296-a-a1
Замовник:
Сумський національний аграрний університет
×
-
Код ЄДРПОУ:
04718013
-
Контактна особа:
Аліна Сергіївна Винниченко +380667794927 zakupkisnau@ukr.net
-
Адреса:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Герасима Кондратьева, 160
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛ КОРП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42223495
-
Контактна особа:
Левшенко Сергій Олександрович 380667733162 METALCORP.LTD@GMAIL.COM
-
Адреса:
04119 , Україна, Київська область, Київ, 04119, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЗООЛОГІЧНА, будинок 4А, офіс 139
Класифікатор ДК 021:2015:
45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
7-9-3
Дата підписання:
07.09.2021 15:00
Період дії договору:
07.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
244 995.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 40 832.50 UAH)
Оплачено:
244 995.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 40 832.50 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу Сумського національного аграрного університету по вул. Герасима Кондратьєва,160 в м. Суми згідно з ДБН А.2.2-3:2014
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 25.09.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Сумський НАУ
IBAN:UA038201720343190006000005656
ТОВ "Метал Корп"
IBAN:UA093510050000026001879063931
Сума
227562.53 UAH
Статус
Оплачений
12.10.2021 11:13
Док-ти
1
Сумський НАУ
IBAN:UA038201720343190006000005656
ТОВ "Метал Корп"
IBAN:UA093510050000026001879063931
Сума
17432.47 UAH
Статус
Оплачений
30.11.2021 11:54
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
4e02eebcaa8146b6a34b1abe654b0cf2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Погіршення погодних умов з визначенням кількості днів зі значними показниками опадів, які унеможливлюють виконання робіт згідно технологічних вимог, а також заходами які проводилися на підприємстві ТОВ "Метал Корп" відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» призвело до відсторонення від роботи на даних об’єктах працівників Підрядника.
На підтвердження чого були надані офіційні довідки Сумської Торгово-Промислової палати (довідка АН-309, про істотну зміну обставин (hardship) від 24 вересня. Та інформаційна довідка від Сумського обласного центру з гідрометеорології (Сумський ЦГМ) про погодні умови (кількість опадів) № 3,2/30-377 від 24.09.2021 року.
1. На підставі ч.5 ст.41. Закону України «Про публічні закупівлі» та п.12.2. Договору підряду № 7-9-3 від 07.09.2021 року, (далі Договір), Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та викласти п.2.1. та Додаток № 1 даного Договору в новій редакції (Додаток №1 додається):
«2.1. Строк, протягом якого Підрядник повинен виконати роботи і передати їх (результат виконаних робіт) Замовнику за актом виконаних робіт- до 30.11.2021року.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
24.09.2021 17:00
Статус:
Опубліковано