• Спрощена закупівля
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція стадіону комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія №11 – спеціалізована школа з поглибленим вивчанням іноземних мов І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Еврика» Кам’янської міської ради за адресою: вул. Миру, 20» (за ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)

115 372.80 UAH без ПДВ
Номер: dc7c303f300c4ce586140c5afcff35f4
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-11-002886-a-a1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП "ГОРИДЬКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору: 2407-21
Дата підписання: 26.08.2021 11:00
Період дії договору: 26.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 115 372.80 UAH без ПДВ
Оплачено: 115 372.80 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція стадіону комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія №11 – спеціалізована школа з поглибленим вивчанням іноземних мов І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Еврика» Кам’янської міської ради за адресою: вул. Миру, 20» (за ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Миру, 20 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Департамент ЖКГБ КМР
ФОП Горидько Олександр Миколайович
Сума 22613.90 UAH
Статус
Оплачений
16.09.2021 11:25
Док-ти 1
Департамент ЖКГБ КМР
ФОП Горидько Олександр Миколайович
Сума 15829.73 UAH
Статус
Оплачений
06.09.2021 11:05
Док-ти 1
Департамент ЖКГБ КМР
ФОП Горидько Олександр Миколайович
Сума 6784.17 UAH
Статус
Оплачений
29.10.2021 10:32
Док-ти 1
Департамент ЖКГБ КМР
ФОП Горидько Олександр Миколайович
Сума 70145.00 UAH
Статус
Оплачений
17.12.2021 13:07
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: ed8633d90d1e407c9e6255266be5806e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: у зв’язку з необхідністю приведення договору №2407-21 від 26.08.2021 у відповідність до предмета закупівлі та здійснення виправлення механічної помилки, Сторони, дійшли згоди про таке: 1. Керуючись Розділом 9 договору, сторони домовились внести наступні зміни: 1.1. Викласти п.3.3. Розділу 3 у наступній редакції: «3.3. Договірна ціна за Договором може бути змінена за згодою Сторін у разі: - виникнення обставин непереборної сили; - зміни обсягу робіт (збільшення або зменшення), необхідних для реалізації проекту реконструкції, що надаються на вимогу Замовника та які неможливо передбачити при укладенні Договору; - істотного зростання вартості складових робіт після укладення Договору у розмірі, визначеному Сторонами; - уповільнення темпів або зупинення виконання будівельних робіт на Об’єкті за рішенням Замовника або з його вини; - зміни законодавства з питань оподаткування, зборів та обов’язкових платежів, якщо це впливає на вартість робіт.»; 1.2. Викласти п.3.5. Розділу 3 у наступній редакції: «3.5. У разі зміни строків реконструкції Сторонами укладається Додаткова угода не пізніше 10 календарних днів з дня прийняття таких змін, але не пізніше дати закінчення строку дії Договору.»; 1.3. Викласти п.5.2.6. Розділу 5 у наступній редакції: «5.2.6. Перевіряти наявність документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, устаткування та обладнання, що використовуються під час реконструкції об’єкта: технічних паспортів, сертифікатів, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо.» 1.4. Викласти п.5.2.10. Розділу 5 у наступній редакції: «5.2.10. Повідомляти відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства та інформувати про це Замовника у разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час реконструкції об'єкта, та відмови підрядника їх усувати.»; 1.5. Пункт 5.1.3 Розділу 5 – виключити. 1.6. Додаток №1 «Календарний план» та додаток №2 «Розрахунок» до договору №2407-21 від 26.08.2021 викласти у новій редакції, що додаються.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.08.2021 11:12
    Статус:
    Опубліковано
PDF
SCAN0131.PDF
p7s
sign.p7s