-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція стадіону комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія №11 – спеціалізована школа з поглибленим вивчанням іноземних мов І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Еврика» Кам’янської міської ради за адресою: вул. Миру, 20» (за ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
115 372.80
UAH без ПДВ
Номер:
dc7c303f300c4ce586140c5afcff35f4
Ідентифікатор договору:
UA-2021-08-11-002886-a-a1
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
34827358
-
Контактна особа:
Наталія Романова +380569554060 netis18@meta.ua
-
Адреса:
51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Москворецька, 14
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФОП "ГОРИДЬКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2086407352
-
Контактна особа:
Олександр Горидько +380977093994 alexgoridko@ukr.net
-
Адреса:
51905, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, ПРОВУЛОК ЦИМЛЯНСЬКИЙ, будинок 47
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору:
2407-21
Дата підписання:
26.08.2021 11:00
Період дії договору:
26.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
115 372.80 UAH без ПДВ
Оплачено:
115 372.80 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Реконструкція стадіону комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія №11 – спеціалізована школа з поглибленим вивчанням іноземних мов І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Еврика» Кам’янської міської ради за адресою: вул. Миру, 20» (за ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Департамент ЖКГБ КМР
IBAN:UA798201720344261041100035312
ФОП Горидько Олександр Миколайович
IBAN:UA613052990000026001050278828
Сума
22613.90 UAH
Статус
Оплачений
16.09.2021 11:25
Док-ти
1
Департамент ЖКГБ КМР
IBAN:UA798201720344261041100035312
ФОП Горидько Олександр Миколайович
IBAN:UA613052990000026001050278828
Сума
15829.73 UAH
Статус
Оплачений
06.09.2021 11:05
Док-ти
1
Департамент ЖКГБ КМР
IBAN:UA798201720344261041100035312
ФОП Горидько Олександр Миколайович
IBAN:UA613052990000026001050278828
Сума
6784.17 UAH
Статус
Оплачений
29.10.2021 10:32
Док-ти
1
Департамент ЖКГБ КМР
IBAN:UA798201720344261041100035312
ФОП Горидько Олександр Миколайович
IBAN:UA613052990000026001050278828
Сума
70145.00 UAH
Статус
Оплачений
17.12.2021 13:07
Док-ти
1
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ed8633d90d1e407c9e6255266be5806e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
у зв’язку з необхідністю приведення договору №2407-21 від 26.08.2021 у відповідність до предмета закупівлі та здійснення виправлення механічної помилки, Сторони, дійшли згоди про таке:
1. Керуючись Розділом 9 договору, сторони домовились внести наступні зміни:
1.1. Викласти п.3.3. Розділу 3 у наступній редакції:
«3.3. Договірна ціна за Договором може бути змінена за згодою Сторін у разі:
- виникнення обставин непереборної сили;
- зміни обсягу робіт (збільшення або зменшення), необхідних для реалізації проекту реконструкції, що надаються на вимогу Замовника та які неможливо передбачити при укладенні Договору;
- істотного зростання вартості складових робіт після укладення Договору у розмірі, визначеному Сторонами;
- уповільнення темпів або зупинення виконання будівельних робіт на Об’єкті за рішенням Замовника або з його вини;
- зміни законодавства з питань оподаткування, зборів та обов’язкових платежів, якщо це впливає на вартість робіт.»;
1.2. Викласти п.3.5. Розділу 3 у наступній редакції:
«3.5. У разі зміни строків реконструкції Сторонами укладається Додаткова угода не пізніше 10 календарних днів з дня прийняття таких змін, але не пізніше дати закінчення строку дії Договору.»;
1.3. Викласти п.5.2.6. Розділу 5 у наступній редакції:
«5.2.6. Перевіряти наявність документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів, устаткування та обладнання, що використовуються під час реконструкції об’єкта: технічних паспортів, сертифікатів, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо.»
1.4. Викласти п.5.2.10. Розділу 5 у наступній редакції:
«5.2.10. Повідомляти відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства та інформувати про це Замовника у разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час реконструкції об'єкта, та відмови підрядника їх усувати.»;
1.5. Пункт 5.1.3 Розділу 5 – виключити.
1.6. Додаток №1 «Календарний план» та додаток №2 «Розрахунок» до договору №2407-21 від 26.08.2021 викласти у новій редакції, що додаються.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.08.2021 11:12
Статус:
Опубліковано