• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • КЕП

Аналізатор гематологічний код ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, код НК 024:2019: 35479 Гематологічний аналізатор

1 258 320.00 UAH з ПДВ
Номер: f7398f0c3b454ec1bc0204808743f6bf
Ідентифікатор договору: UA-2021-05-20-003246-c-b1
Замовник: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Постачальник: ТОВ Інтегрі-Лаб
Класифікатор ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізаториАналіз за цим CPV
Номер договору: 2021/26-о
Дата підписання: 03.09.2021 00:00
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Сума договору: 1 258 320.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 82 320.00 UAH)
Оплачено: 1 258 320.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 82 320.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Аналізатор гематологічний
Код ДК 021:2015: 38432000-2 Аналізатори
Кількість 4 комплект
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання 01135, Україна, м. Київ, м. Київ, В'ячеслава Чорновола 28/1 На карті

Внесені зміни

    Номер: dd72464b3183439cb58897194fd3909d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Виникла необхідність внести зміни до Договору та передбачити наступний порядок оплати за договором: « - 90% (дев’яносто) від вартості поставленого Товару (з врахуванням отриманої Постачальником суми авансування за цим Договором (в разі здійснення авансування)) оплачується Покупцем Постачальнику після підписання відповідної видаткової накладної обома Сторонами; - 10% (десять) від вартості поставленого Товару (з врахуванням отриманої Постачальником суми авансування за цим Договором (в разі здійснення авансування)) оплачується Покупцем Постачальнику після введення Товару в експлуатацію (п. 5.3. Договору) та навчання медичного персоналу методам роботи на ньому, що засвідчується відповідним актом про це, підписаним Сторонами.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.09.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
Повідомлення про внесення змін до договору.docx
p7s
sign.p7s