• Відкриті торги
  • КЕП

ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (Шкільні меблі НУШ)

702 440.00 UAH без ПДВ
Номер: 96d7f4de22894d9c83a02d1262834b50
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-29-001794-c-a1
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області
Постачальник: ФОП Яворська Тетяна Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 115
Дата підписання: 03.09.2021 00:00
Період дії договору: 03.09.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 702 440.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 702 440.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл учнівський одномісний трансформер з регуляцією висоти №3-6 та кута нахилу стільниці
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 300 штуки
Період постачання до 05.09.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Стілець учнівський Т-подібний плоско овальна труба з регуляцією висоти №3-6
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 300 штуки
Період постачання до 05.09.2021
Місце постачання Відповідно до документації
стінка "Органайзик" під лотки
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 05.09.2021
Місце постачання Відповідно до документації
стінка універсальна "школа-Сад" елемент №9
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 6 штуки
Період постачання до 05.09.2021
Місце постачання Відповідно до документації
стілець ISO NET black
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 12 штуки
Період постачання до 05.09.2021
Місце постачання Відповідно до документації
пуф "Квіточка"
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 6 комплект
Період постачання до 05.09.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: fe29aea1cdc04b06b657c988c14472b2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження терміну поставки товару до 15.09.2021р. в зв'язку з об'єктивними обставинами згідно листа Постачальника.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 06.09.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
    Номер: 8ff700690da7414e8480728f60f99dc6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони прийшли згоди про внесення змін в частині реквізитів "Покупця"
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 16.09.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2.pdf