-
Відкриті торги
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень за адресою: м. Суми, вул. Паркова, 1, комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради
1 947 682.83
UAH з ПДВ
Номер:
78480023233847d7b88722ffeedce9fe
Ідентифікатор договору:
UA-2021-07-20-002718-c-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №2" Сумської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
42204729
-
Контактна особа:
Рибальченко Світлана Іллівна 380955107194 centr2_ek@ukr.net
-
Адреса:
40022, Україна, Сумська область, Суми, вул.Привокзальна, б.3-а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30759915
-
Контактна особа:
Клепець Павло Леонідович +380664266709 sviatoi4dg@gmail.com
-
Адреса:
40007, Україна, Сумська область, місто Суми, Зарічний район ВУЛИЦЯ ІВАНА ПІДДУБНОГО буд. 28
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
96
Дата підписання:
31.08.2021 00:00
Період дії договору:
до 09.12.2021 00:00
Сума договору:
1 947 682.83 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 324 613.80 UAH)
Оплачено:
1 947 682.83 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 324 613.80 UAH)
Причини розірвання договору:
На підставі висновку Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 29.11.2021 (UA-М-2021-11-16-000021) про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщень за адресою: м. Суми, вул. Паркова, 1, комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради» за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-20-002718-с) та у зв’язку з виявленими порушеннями законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій, Сторони дійшли до Спільної згоди зменшити суму Договору на 298 297,17 грн. (Двісті дев’яносто вісім тисяч двісті дев’яносто сім гривень 17 копійок), розірвати Основний Договір та встановити, що дія Договору припиняється з моменту повного виконання Сторонами своїх договірних зобов’язань.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт приміщень за адресою: м. Суми,
вул. Паркова, 1, комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2»
Сумської міської ради
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 15.10.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b633e6c1eeb542b5beeb36487b5e4456
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку виконання робіт до 13.12.2021
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
01.11.2021 09:00
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
0e3aca80ab2341d8ba196431a8cf6789
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
На підставі висновку Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 29.11.2021 (UA-М-2021-11-16-000021) про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщень за адресою: м. Суми, вул. Паркова, 1, комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради» за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-20-002718-с) та у зв’язку з виявленими порушеннями законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій, Сторони дійшли до Спільної згоди:
1.1.1. зменшити суму Договору на 298 297,17 грн. (Двісті дев’яносто вісім тисяч двісті дев’яносто сім гривень 17 копійок)
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
09.12.2021 15:00
Статус:
Опубліковано