-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку офісний А- 500 арк)
товар відповідає якісним характеристикам
10 010.00
UAH без ПДВ
Номер:
3626faefae07492fa9e011149e766c7f
Ідентифікатор договору:
UA-2021-08-17-000586-a-b1
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ДУБОВИКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВАСИЛЬКІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
41732733
-
Контактна особа:
Нестеренко Альона 380986482038 VASMYKOLSIL@UKR.NET
-
Адреса:
52623, Україна, Дніпропетровська область, c. Дубовики, вул.Центральна, будинок 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Малишко В.В.
×
-
Код ЄДРПОУ:
3261803326
-
Контактна особа:
Дроздова Зоя Олександрівна +0991197909
-
Адреса:
52600, Україна, Дніпропетровська область, смт Васильківка, КРАСНОАРМІЙСЬКА, будинок 125
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
товар відповідає якісним характеристикам
Номер договору:
183
Дата підписання:
07.08.2021 00:00
Період дії договору:
17.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
10 010.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку офісний А- 500 арк)
Кількість
110 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f570643386bf4cc8aa39db03282890b8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Згідно частини 2 статті 24 Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року № 3302-05/40086-08 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповненні документів у сфері державних закупівель, після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом розгляду рішенням уповноваженою особи. Отже, згідно протоку щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 17.08.2021 № 273 про проведення процедури Закупівля без використання електронної системи закупівлю товару 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку офісний А- 500 арк) було допущено технічну помилку в частині "Дата договору/документа", а саме Дата договору внесено "07 серпня 2021" , натомість повинно бути "17 серпня 2021"
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
17.08.2021 00:00
Статус:
Опубліковано