• Відкриті торги
  • КЕП

Навчальне приладдя для кабінету "STEM-лабораторія"

842 712.00 UAH з ПДВ
Номер: bc12742664b94500bd75dc5c5bbbc448
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-26-006451-b-a1
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБЗ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 8
Дата підписання: 31.08.2021 15:49
Період дії договору: 31.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 842 712.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 140 452.00 UAH)
Оплачено: 842 712.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 140 452.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Навчальне приладдя для кабінету "STEM-лабораторія"
Код ДК 021:2015: 39162110-9 Навчальне приладдя
Кількість 1 комплект
Період постачання до 15.10.2021
Місце постачання 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, бульвар Воїнів-Афганців,1 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ ОМС Олевської міської ради
ТОВ"ЕЛIЗ ЛАБЗ"
Сума 842712.00 UAH
Статус
Оплачений
21.10.2021 11:00
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 69c5f188bb644122a1aa230224deccad
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: допущена технічна помилка в назві закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 06.09.2021 17:06
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: a15f6ff692274e1eae55b7b26a6af547
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесено зміни до п. 5.1. Договору № 8 від 31.08.2021: "Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 01.11.2021 року"
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 18.10.2021 12:06
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова 2.pdf
p7s
sign.p7s