• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4, нуменатор)

13 268.29 UAH з ПДВ
Номер: c05cacaf7d97496fa6ec8d598d35dd4f
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-16-000228-b-a1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІСКЛАД"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4, нуменатор)
Номер договору: 16/08
Дата підписання: 16.08.2021 00:00
Період дії договору: 16.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 13 268.29 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 211.38 UAH)
Оплачено: 13 268.29 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 211.38 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4, нумератор автоматичний шестирозрядний - 4,5 мм)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 102 штуки
Період постачання 16.08.2021 - 31.08.2021
Місце постачання 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 97 На карті