• Спрощена закупівля
  • КЕП

«Електромонтажні роботи» на капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (СПС) та системи керування евакуювання на об’єкті: Лисичанська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 9 Лисичанської міської ради Луганської області за адресою: м.Лисичанськ, вул. Докучаєва, 7

1.У зв`язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Сторони дійшли спільної згоди внести відповідні зміни до Договору, а саме зменшити обсяги закупівлі та викласти п. 3.1 Договору у наступній редакції: 3.1. Ціна робіт по Договору визначається на підставі договірної (динамічної) ціни і становить: 240346 грн. 80 коп., у т.ч. ПДВ 40057,80 грн.

240 346.80 UAH з ПДВ
Номер: 4e9ef800826f446e9ff69d3e5c2eb80d
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-23-005569-b-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЛИСИЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПОЖЗАХИСТ-СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботиАналіз за цим CPV
Опис: 1.У зв`язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Сторони дійшли спільної згоди внести відповідні зміни до Договору, а саме зменшити обсяги закупівлі та викласти п. 3.1 Договору у наступній редакції: 3.1. Ціна робіт по Договору визначається на підставі договірної (динамічної) ціни і становить: 240346 грн. 80 коп., у т.ч. ПДВ 40057,80 грн.
Номер договору: 112/21-ВКФ
Дата підписання: 26.08.2021 11:52
Період дії договору: 26.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 240 346.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 40 057.80 UAH)
Оплачено: 240 346.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 40 057.80 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Електромонтажні роботи» на капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (СПС) та системи керування евакуювання на об’єкті: Лисичанська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 9 Лисичанської міської ради Луганської області за адресою: м.Лисичанськ, вул. Докучаєва, 7
Код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання до 15.09.2021
Місце постачання 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, 62 (Лисичанська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 9 Лисичанської міської ради Луганської області за адресою: м. Лисичанськ, вул. Докучаєва, 7) На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління освіти Лисичанської ВЦА
ТОВ ВКФ "ПОЖЗАХИСТ-СЕРВIС"
Сума 240346.80 UAH
Статус
Оплачений
18.10.2021 11:50
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: f2155dd580764005b076bc8fea4f3060
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно з пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 9.3, 9.5 Договору у зв’язку із затримкою відправки вантажу логістами перевізника, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 10.09.2021 13:49
    Статус:
    Опубліковано
pdf
112-21-ВКФ.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 1078e454ffed4758bd7da80ae6258ce9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.У зв`язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Сторони дійшли спільної згоди внести відповідні зміни до Договору, а саме зменшити обсяги закупівлі та викласти п. 3.1 Договору у наступній редакції: 3.1. Ціна робіт по Договору визначається на підставі договірної (динамічної) ціни і становить: 240346 грн. 80 коп., у т.ч. ПДВ 40057,80 грн.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 09.12.2021 09:23
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод_угода_2_ЗОШ_9.pdf
p7s
sign.p7s