-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Столи учительські, комплекти стінок ( шафи для зберігання засобів навчання для НУШ)
68 200.00
UAH без ПДВ
Номер:
130fa6f4df0848069e256e7e94609aec
Ідентифікатор договору:
UA-2021-08-02-000109-a-a1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42025698
-
Контактна особа:
Ющук Катерина Василівна 03377(23896) zakupka2021@ukr.net
-
Адреса:
44301, Україна, Волинська область, ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ЛЮБОМЛЬ "ЗАВОД СВІТЯЗЬ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43520548
-
Контактна особа:
Андрій Філімонюк +380672709421,+380976764833,+380972934849 zavsvityazi@gmail.com
-
Адреса:
44301, Україна, Волинська область, Любомльський район, місто Любомль, ВУЛИЦЯ НАТАЛІЇ УЖВІЙ, будинок 27
Класифікатор ДК 021:2015:
39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Номер договору:
25/2021-СЗ
Дата підписання:
18.08.2021 12:45
Період дії договору:
18.08.2021 12:45 - 31.12.2021 12:45
Сума договору:
68 200.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
68 200.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Столи учительські
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 21.09.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Шафи для зберігання засобів навчання для НУШ
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
4 комплект
Період постачання
до 21.09.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
шафи для зберігання засобів навчання для НУШ
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
2 комплект
Період постачання
до 21.09.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f112686936c44b50a96f0cf630d318cc
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони прийшли згоди продовжити строк поставки товару по предмету за кодом ДК 021:2015 : 39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи ( Столи учительські, комплекти стінок (шафи для зберігання засобів навчання для НУШ)) у заклади та викласти Пункт 5.1. в такій редакції: «5.1.Строк поставки ( передачі) товару: до 19 листопада 2021 року.».
2. Продовження строку підтверджуються листом-повідомленням від ТзОВ « Любомль « Завод Світязь» за вих № 67/09 від 14.09.2021 року за самостійно визначеною Замовником формою документального підтвердження таких обставин ( Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена) . Продовження строку поставки не призведе до збільшення суми договору.
3. Усі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
20.09.2021 09:05
Статус:
Опубліковано