• Спрощена закупівля
  • КЕП

Столи учительські, комплекти стінок ( шафи для зберігання засобів навчання для НУШ)

68 200.00 UAH без ПДВ
Номер: 130fa6f4df0848069e256e7e94609aec
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-02-000109-a-a1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "ЛЮБОМЛЬ "ЗАВОД СВІТЯЗЬ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Номер договору: 25/2021-СЗ
Дата підписання: 18.08.2021 12:45
Період дії договору: 18.08.2021 12:45 - 31.12.2021 12:45
Сума договору: 68 200.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 68 200.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Столи учительські
Код ДК 021:2015: 39121100-7 Письмові столи
Кількість 3 штуки
Період постачання до 21.09.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Шафи для зберігання засобів навчання для НУШ
Код ДК 021:2015: 39122200-5 Книжкові шафи
Кількість 4 комплект
Період постачання до 21.09.2021
Місце постачання Відповідно до документації
шафи для зберігання засобів навчання для НУШ
Код ДК 021:2015: 39122200-5 Книжкові шафи
Кількість 2 комплект
Період постачання до 21.09.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: f112686936c44b50a96f0cf630d318cc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли згоди продовжити строк поставки товару по предмету за кодом ДК 021:2015 : 39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи ( Столи учительські, комплекти стінок (шафи для зберігання засобів навчання для НУШ)) у заклади та викласти Пункт 5.1. в такій редакції: «5.1.Строк поставки ( передачі) товару: до 19 листопада 2021 року.». 2. Продовження строку підтверджуються листом-повідомленням від ТзОВ « Любомль « Завод Світязь» за вих № 67/09 від 14.09.2021 року за самостійно визначеною Замовником формою документального підтвердження таких обставин ( Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена) . Продовження строку поставки не призведе до збільшення суми договору. 3. Усі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 20.09.2021 09:05
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ шафи.PDF
p7s
sign.p7s