• Спрощена закупівля
  • КЕП

Виготовлення ПКД по об’єкту: «Капітальний ремонт частини каналізаційних мереж на території закладу КЗО «Ліцей «Синергія» ДОР» за адресою: 49026, м. Дніпро, вул. Прапорна 25».

116 100.00 UAH без ПДВ
Номер: 6bca69cde1c8481f8e0ecca4ac37b545
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-02-005177-b-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ "СИНЕРГІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Постачальник: ТОВ Грайдіс
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1208-1
Дата підписання: 13.08.2021 14:00
Період дії договору: 13.08.2021 00:00 - 15.12.2021 00:00
Сума договору: 116 100.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 116 100.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виготовлення ПКД по об’єкту: «Капітальний ремонт частини каналізаційних мереж на території закладу КЗО «Ліцей «Синергія» ДОР» за адресою: 49026, м. Дніпро, вул. Прапорна 25».
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 1 роботи
Період постачання до 04.09.2021
Місце постачання 49026, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Прапорна, 25 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КЗО "Ліцей "Синергія" ДОР"
ТОВ "Грайдiс"
Сума 116100.00 UAH
Статус
Оплачений
10.12.2021 10:18
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 0d19168618784ccc8a50845ca1fff905
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (в редакції закону №1599-IХ від 24.07.2021 р.), та на підставі п.14 договору №1208-1 від «13» серпня 2021 р., в зв’язку з об’єктивними обставинами, що спричинило продовження строку виконання робіт по договору №1208-1 на виготовлення проектно-кошторисної документації від «13» серпня 2021 р., продовжити строк виконання робіт до 27.09.2021р. Викласти додаток №1 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції.
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 01.09.2021 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: a3a6268cab134bae97ea85b80a1ae043
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII ( в редакції Закону № 1599-ІХ від 24.07.2021 р.), та на підставі п.14 договору №1208-1 від «13» серпня 2021 р., на виготовлення проектно-кошторисної документації в зв’язку з об’єктивними обставинами,що спричинило продовження строку виконання робіт по договору. Продовжити строк виконання робіт до 18.10.2021 року. Викласти додаток № 1 «Календарний графік виконання робіт » в новій редакції.
    Номер додаткової угоди: №2
    Дата внесення змін до договору: 24.09.2021 14:10
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2.pdf
p7s
sign.p7s