-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка, проектор, ноутбук)
184 050.00
UAH без ПДВ
Номер:
d0523112723c435e9418438d71ccfd4f
Ідентифікатор договору:
UA-2021-07-27-001043-b-a1
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Дубов'язівської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41848402
-
Контактна особа:
Олена Порохня +380967950624 p_a_lenthik@ukr.net
-
Адреса:
41655, Україна, Сумська область, Конотопський район, смт. Дубов'язівка, вул. В.Глуховця, 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Захарченко Денис Михайлович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3261708872
-
Контактна особа:
Захарченко Денис Михайлович +380501780816 pc-service.shostka@gmail.com
-
Адреса:
41100, Україна, Сумська область, Шостка, вул. Шевченко буд 14А, кв. 911,912
Класифікатор ДК 021:2015:
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору:
25/08
Дата підписання:
25.08.2021 09:53
Період дії договору:
25.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
184 050.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
184 050.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка, проектор, ноутбук)
×
-
Країна виробництва:
CN Китайська Народна Республіка
Кількість
3 найменувань
Період постачання
до 31.12.2021
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8206d8987bd045d3a5505570dbd4d106
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
25.08.2021 10:26
Статус:
Опубліковано