• Спрощена закупівля
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщення харчоблоку у Середній загальноосвітній школі №99 м.Львова на вул. Творча, 1 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).

287 037.00 UAH без ПДВ
Номер: 9ee67bced98f4a4dba5299de623726d3
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-28-008425-b-b1
Замовник: Середня загальноосвітня школа № 99 м. Львова
Постачальник: ФОП "ТУРЕК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 19-08/1
Дата підписання: 19.08.2021 00:00
Період дії договору: 19.08.2021 00:00 - 01.01.2023 23:59
Сума договору: 287 037.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 287 037.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт приміщення харчоблоку у Середній загальноосвітній школі №99 м.Львова на вул. Творча, 1 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роб
Період постачання до 30.08.2021
Місце постачання 79037, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Творча, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 65f00cd48bca4e54b9783a9536797ec2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.1 Викласти п.1.1 Розділу 1 «Предмет договору» Договору №19-08/1 від 19.08.2021р. в наступній редакції: «Замовник доручає, а Підрядник в межах твердої договірної ціни зобов'язується власними і залученими силами виконати і здати Замовникові роботи відповідно до договірної ціни та календарного плану виконання робіт (Додаток 1), по об’єкту «Капітальний ремонт харчоблоку СЗШ №99 міста Львова на вул. Творчій, 1 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (далі - Роботи). 1.2 Викласти Додаток №1 до договору №19-08/1 від «19» серпня 2021р. «Календарний план виконання робіт» у новій редакції у відповідності до внесених до п. 1.1 Розділу 1 «Предмет договору» Договору №19-08/1 від 19.08.2021р.: «Календарний план виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт харчоблоку СЗШ №99 міста Львова на вул. Творчій, 1 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)." 1.3 Додаток №2 до договору №19-08/1 від «19» серпня 2021р. «Договірна ціна» у новій редакції у відповідності до внесених до п. 1.1 Розділу 1 «Предмет договору» Договору №19-08/1 від 19.08.2021р.: «Договірна ціна на будівництво по об’єкту «Капітальний ремонт харчоблоку СЗШ №99 міста Львова на вул. Творчій, 1 у м. Львові» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), що здійснюється у 2021 році» 1. Викласти п.3.1 Розділу 3 «Строки виконання робіт» Договору №19-08/1 від 19.08.2021р. в наступній редакції: «Роботи за Договором повинні бути виконані відповідно до календарного плану та етапів виконання робіт (Додаток №1)». 2. Викласти п. 12.1 Розділу 12 «Термін дії Договору» Договору №19-08/1 від 19.08.2021р. в наступній редакції «Договір вступає в силу з моменту підписання його тексту та усіх додатків і діє до 31.12.2021р. або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.09.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова харчоблок.pdf
    Номер: 405fb5444aca4dcab1f68a1a0f1ae666
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно п. 2.1. Договору №19-08/1 від 19.08.2021р. загальна вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором визначена на підставі твердої договірної ціни (додаток 1), становить 287036,00 грн. (двісті вісімдесят сім тисяч тридцять шість гривень 00 коп.) без ПДВ. 1.1. Внести зміни в Розділ 2 Договору доповнити п.2.1.2 та викласти його в редакції: «Вартість послуг у 2021 році відповідно до бюджетних призначень становить : 199 980, 00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 00 коп.) без ПДВ. 1.2. Внести зміни в Розділ 2 Договору доповнити п.2.1.3 та викласти його в редакції: «Вартість послуг на наступний бюджетний період за Договором становить: 87056,00 грн. (вісімдесят сім тисяч п’ятдесят шість гривень 00 коп.) без ПДВ». 1.3 З огляду на забезпечення подальшої можливості виконання робіт по об’єкту, сторони домовились викласти п.12.1 в наступній редакції: «Договір вступає в силу з моменту підписання його тексту та усіх додатків і діє до 31.12.2022р. або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода Турек.pdf
    Номер: d49e286da7284e678ef7359e2f7548c8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Згідно п.2.1 Договору №19-08/1 від 19.08.2021р. (далі – Договір) загальна вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором визначена на підставі договірної ціни (додаток 1), становить 287037,00 грн. (двісті вісімдесят сім тисяч тридцять сім гривень 00 коп.) без ПДВ. Відповідно до ухвали Львівської міської ради №1985 від 17.02.2022р., керуючись п.13.3 Розділу №13 Договору, Сторони домовились: 1.1. Внести зміни в п.2.1.2 Розділу 2 Договору та викласти його в новій редакції: «Вартість виконаних та профінансованих робіт у 2021 р. становить: 199 980,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 00 коп.) без ПДВ.» 1.2. Внести зміни в п.2.1.3 Розділу 2 Договору та викласти його в новій редакції: «Загальна вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором у 2022р. становить: 87056,00 грн. (вісімдесят сім тисяч п’ятдесят шість гривень 00 коп.) без ПДВ. 1.3. Внести зміни в Додаток №2 «Календарний план виконання робіт» та викласти його в новій редакції (додається). 1.4. Доповнити договір Додатком №3 «Договірна ціна на 2022р.» (додається). 1.5. Внести зміни до п. 14.1 Розділу 14 Договору доповнивши його п. 14.3, а саме: «Договірна ціна на 2022р.» (Додаток №3 Договору) 1.6 Внести зміни до Розділу 15 Договору змінивши розрахунковий рахунок Замовника, а саме: р/рUA713204780000025450000001113
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.03.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
угода 1 харчоблок Турек 16.03.22.pdf