• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт системи вентиляції харчоблоку Академічного ліцею №3 Обухівської міської ради Київської області (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

362 586.00 UAH без ПДВ
Номер: df8bd5119b1348568a48bc04ffb93c17
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-29-001231-a-c1
Замовник: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Постачальник: ФОП "ФУРСЕЙ КОСТЯНТИН ВАСИЛЬОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 372
Дата підписання: 27.08.2021 00:00
Період дії договору: 27.08.2021 00:00 - 15.12.2021 23:59
Сума договору: 362 586.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 362 586.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт системи вентиляції харчоблоку Академічного ліцею №3 Обухівської міської ради Київської області (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 15.09.2021
Місце постачання 08700, Україна, Київська область, м.Обухів, вул. Миру, 12 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління освіти ВК Обухівської м/р
ФОП Фурсей Констянтин Васильович
Сума 52146.00 UAH
Статус
Оплачений
26.11.2021 15:33
Док-ти 1
Управління освіти ВК Обухівської м/р
ФОП Фурсей Констянтин Васильович
Сума 206261.00 UAH
Статус
Оплачений
27.10.2021 15:29
Док-ти 1
Управління освіти ВК Обухівської м/р
ФОП Фурсей Констянтин Васильович,
Сума 104179.00 UAH
Статус
Оплачений
15.12.2021 16:09
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: ed6ac35b50ce43cfb494b622f0b3f918
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання робіт Згідно пп4 п5 ст41 ЗУ про публічні закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.09.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
дод уг 1 до дог 372 від 27.08.21.PDF
    Номер: f0fc1e6800514167b22b8f9f7aed9a48
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання робіт та терміну дії договору до 15.12.2021р. Згідно пп4 п5 ст41 ЗУ про публічні закупівлі
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 12.11.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
дод уг 2 до дог 372 від 27.08.21.PDF
    Номер: 7cc92b0489dd4c34ac6c3d2311d48188
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі відповідно до п.1 ч.5 ст.41 ЗУ про публічні закупівлі
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 13.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
дод уг 4 до дог 372 від 27.08.21.PDF