-
Відкриті торги
-
КЕП
Комплект персональних комп’ютерів для вчителів, Комплект персональних комп’ютерів для учнів, Комплект комп’ютеризованого робочого місця для вчителів (ноутбуки)
688 998.00
UAH без ПДВ
Номер:
baf95afde0dd45dbab1bba0079647679
Ідентифікатор договору:
UA-2021-06-08-005681-c-a1
Замовник:
Хмельницький ліцей № 17
×
-
Код ЄДРПОУ:
22786426
-
Контактна особа:
Пірог Вадим Валентинович +380382794339 khm_licey17@ukr.net
-
Адреса:
29013, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Проскурівського підпілля,89
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Боднар Геннадій Олександрович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2751316311
-
Контактна особа:
Боднар Геннадій Олександрович +380964099840 bod2019@ukr.net
-
Адреса:
32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, Годованця, 18
Класифікатор ДК 021:2015:
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Номер договору:
30
Дата підписання:
25.08.2021 00:00
Період дії договору:
25.08.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору:
688 998.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
688 998.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект персональних комп’ютерів для вчителів
×
-
Країна виробництва:
CN Китайська Народна Республіка
Кількість
2 комплект
Період постачання
до 01.08.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Комплект персональних комп’ютерів для учнів
×
-
Країна виробництва:
CN Китайська Народна Республіка
Кількість
26 комплект
Період постачання
до 01.08.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Комплект комп’ютеризованого робочого місця для вчителів (ноутбуки)
×
-
Країна виробництва:
CN Китайська Народна Республіка
Кількість
7 комплект
Період постачання
до 01.08.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Хмельницький ліцей №17
IBAN:UA388201720344261005100050757
ФОП Боднар Геннадiй Олександрович
IBAN:UA663003460000026001092901901
Сума
688998.00 UAH
Статус
Оплачений
27.09.2021 10:44
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
377da9a8b3ea486b9a13b8f8f373f442
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
25.08.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8254a93ed930437f99479d2d856b0476
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
31.08.2021 00:00
Статус:
Опубліковано