-
Відкриті торги
-
КЕП
Кейтерингові послуги
715 157.90
UAH без ПДВ
Номер:
25a16d98787a418b9b97ce302fa92f1f
Ідентифікатор договору:
UA-2021-07-13-002660-a-a1
Замовник:
Початкова школа «Світанок» Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25224611
-
Контактна особа:
Кузнєцов Валентин Олександрович +380974468672 atlas78@ukr.net
-
Адреса:
79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Симона Петлюри, 43а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Яремчук Андрій Ігорович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3139506154
-
Контактна особа:
Яремчук Андрій Ігорович +380987374454 yaremchuk.andriy@ukr.net
-
Адреса:
79070, Україна, Львівська область, Львів, вул.Хуторівка, 40/61
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
К17/08
Дата підписання:
17.08.2021 00:00
Період дії договору:
17.08.2021 00:00 - 31.03.2022 23:59
Сума договору:
715 157.90 UAH без ПДВ
Оплачено:
715 157.90 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
ПШ "Світанок"
IBAN:UA848201720344290005000057290
ФОП Яремчук Андрiй Iгорович
IBAN:UA043516290000000026006130299
Сума
94112.20 UAH
Статус
Оплачений
23.10.2021 10:06
Док-ти
1
ПШ "Світанок"
IBAN:UA848201720344290005000057290
ФОП Яремчук Андрiй Iгорович
IBAN:UA043516290000000026006130299
Сума
250154.80 UAH
Статус
Оплачений
07.10.2021 09:45
Док-ти
1
ПШ "Світанок"
IBAN:UA848201720344290005000057290
ФОП Яремчук Андрiй Iгорович
IBAN:UA043516290000000026006130299
Сума
231244.50 UAH
Статус
Оплачений
24.12.2021 11:40
Док-ти
1
ПШ "Світанок"
IBAN:UA848201720344290005000057290
ФОП Яремчук Андрiй Iгорович
IBAN:UA043516290000000026006130299
Сума
4010.30 UAH
Статус
Оплачений
09.12.2021 11:23
Док-ти
1
ПШ "Світанок"
IBAN:UA848201720344290005000057290
ФОП Яремчук Андрiй Iгорович
IBAN:UA043516290000000026006130299
Сума
635.80 UAH
Статус
Оплачений
04.11.2021 10:02
Док-ти
1
ПШ "Світанок"
IBAN:UA848201720344290005000057290
ФОП Яремчук Андрiй Iгорович
IBAN:UA043516290000000026006130299
Сума
135000.00 UAH
Статус
Оплачений
07.12.2021 10:25
Док-ти
1
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
b6a1093c8c6d4a849d239045ecec573f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку з ситуацією,що склалася, а саме: переведення освітніх закладів на дистанційну форму навчання з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) виникла необхідність у зменшенні обсягу наданих послуг за проведеною закупівлею до Договору №К17/08 від 17.08.2021 року на закупівлю "ДК021:2015:Кейтерінгові послуги (55520000-1) організація шкільного харчування" на суму 151400,00 грн. (Сто п'ятдесят одна тисяча чотириста грн. 00коп.).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
01.12.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
f899b1f7d8484040aacf533c0a716806
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. На підставі частини 6 статті 41 Закону, Сторони Договору дійшли взаємної згоди збільшити суму договору на 143 031,58 грн (Сто сорок три тисячі тридцять одна гривня 58 копійок), в тому числі ПДВ — без ПДВ, що і перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. 2. Внести зміни до пункту 3.1 розділу 3 Договору «Ціна договору», виклавши його в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Договору становить 858 189,48 грн (Вісімсот п'ятдесят вісім тисяч сто вісімдесят дев'ять гривень 48 копійок), у тому числі ПДВ Без ПДВ ». 3. Внести зміни до пункту 10.1. розділу 10 Договору «Умови постачання», виклавши його в наступній редакції: «10.1. Строк (термін) поставки товару: з 17.08.2021 по 31.03.2022».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
31.01.2022 00:00
Статус:
Опубліковано