• Відкриті торги
  • КЕП

Кейтерингові послуги

715 157.90 UAH без ПДВ
Номер: 25a16d98787a418b9b97ce302fa92f1f
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-13-002660-a-a1
Замовник: Початкова школа «Світанок» Львівської міської ради
Постачальник: ФОП Яремчук Андрій Ігорович
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: К17/08
Дата підписання: 17.08.2021 00:00
Період дії договору: 17.08.2021 00:00 - 31.03.2022 23:59
Сума договору: 715 157.90 UAH без ПДВ
Оплачено: 715 157.90 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 79021, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.С.Петлюри 43а На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
ПШ "Світанок"
ФОП Яремчук Андрiй Iгорович
Сума 94112.20 UAH
Статус
Оплачений
23.10.2021 10:06
Док-ти 1
ПШ "Світанок"
ФОП Яремчук Андрiй Iгорович
Сума 250154.80 UAH
Статус
Оплачений
07.10.2021 09:45
Док-ти 1
ПШ "Світанок"
ФОП Яремчук Андрiй Iгорович
Сума 231244.50 UAH
Статус
Оплачений
24.12.2021 11:40
Док-ти 1
ПШ "Світанок"
ФОП Яремчук Андрiй Iгорович
Сума 4010.30 UAH
Статус
Оплачений
09.12.2021 11:23
Док-ти 1
ПШ "Світанок"
ФОП Яремчук Андрiй Iгорович
Сума 635.80 UAH
Статус
Оплачений
04.11.2021 10:02
Док-ти 1
ПШ "Світанок"
ФОП Яремчук Андрiй Iгорович
Сума 135000.00 UAH
Статус
Оплачений
07.12.2021 10:25
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: b6a1093c8c6d4a849d239045ecec573f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку з ситуацією,що склалася, а саме: переведення освітніх закладів на дистанційну форму навчання з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) виникла необхідність у зменшенні обсягу наданих послуг за проведеною закупівлею до Договору №К17/08 від 17.08.2021 року на закупівлю "ДК021:2015:Кейтерінгові послуги (55520000-1) організація шкільного харчування" на суму 151400,00 грн. (Сто п'ятдесят одна тисяча чотириста грн. 00коп.).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 01.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова_Яремчук_1.pdf
    Номер: f899b1f7d8484040aacf533c0a716806
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. На підставі частини 6 статті 41 Закону, Сторони Договору дійшли взаємної згоди збільшити суму договору на 143 031,58 грн (Сто сорок три тисячі тридцять одна гривня 58 копійок), в тому числі ПДВ — без ПДВ, що і перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. 2. Внести зміни до пункту 3.1 розділу 3 Договору «Ціна договору», виклавши його в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Договору становить 858 189,48 грн (Вісімсот п'ятдесят вісім тисяч сто вісімдесят дев'ять гривень 48 копійок), у тому числі ПДВ Без ПДВ ». 3. Внести зміни до пункту 10.1. розділу 10 Договору «Умови постачання», виклавши його в наступній редакції: «10.1. Строк (термін) поставки товару: з 17.08.2021 по 31.03.2022».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 31.01.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано