-
Відкриті торги
-
КЕП
«Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху за адресою: Львівська область, с. Зубра, вул. Шкільна, 1А»
11 902 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
520fd2c4fa1b49589ceb53d343a702a9
Ідентифікатор договору:
UA-2021-06-22-001216-a-c1
Замовник:
Солонківська сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04369699
-
Контактна особа:
Чобіт Петро Павлович +380322271695 vid_finansiv_solsr@ukr.net
-
Адреса:
81131, Україна, Львівська область, Солонка, вул. Центральна, 3
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38992487
-
Контактна особа:
Костецький Володимир 380676706549 COMPANYWORKRESURS@GMAIL.COM
-
Адреса:
Україна, 82100, Львівська обл., місто Дрогобич, ВУЛИЦЯ БОРИСЛАВСЬКА, будинок 8
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
274
Дата підписання:
07.09.2021 00:00
Період дії договору:
07.09.2021 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору:
11 902 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 983 666.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху за адресою: Львівська область, с. Зубра, вул. Шкільна, 1А»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2022
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
27812ddcc00c4a6e9821ca1a60194119
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку із збільшенням фінансування на 2021 року на суму 1730000 грн 00 коп. (один мільйон сімсот тридцять тисяч грн 00 коп.) в т. ч. ПДВ зменшити фінансування на 2022 рік на суму 1730000 грн 00 коп. (один мільйон сімсот тридцять тисяч грн 00 коп.), в т. ч. ПДВ, Сторони дійшли згоди викласти пункти 3.1.1, 4.2 Договору в наступній редакції: «3.1.1. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на - 2021 рік становить 2 766 116 грн. 42 коп. (два мільйони сімсот шістдесят шість тисяч сто шістнадцять гривень 42 коп.), в т. ч. ПДВ 461 019 грн. 40 коп. - 2022 рік становить 9 135 883 грн. 58 коп. (дев’ять мільйонів сто тридцять п’ять тисяч вісімсот вісімдесят три грн. 58 коп.), в т. ч. ПДВ 1 522 647 грн. 26 коп. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. № 668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.». «4.2. Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт, що становить 829 834,93 грн. (вісімсот двадцять дев’ять тисяч вісімсот тридцять чотири грн. 93 коп.) в т. ч. -138 305,82 грн. ПДВ. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.» 2. Викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору) і План фінансування (Додаток 3 до Договору)
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
06.10.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
9ccf3554b995421a9e908048593f4198
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку із збільшенням фінансування на 2021 року на суму 9 135 883 грн. 58 коп. (дев’ять мільйонів сто тридцять п’ять тисяч вісімсот вісімдесят три грн. 58 коп.), в т. ч. ПДВ 1 522 647 грн. 26 коп. зменшити фінансування на 2022 рік на суму 9 135 883 грн. 58 коп. (дев’ять мільйонів сто тридцять п’ять тисяч вісімсот вісімдесят три грн. 58 коп.), в т. ч. ПДВ 1 522 647 грн. 26 коп., Сторони дійшли згоди викласти пункти 3.1.1, 4.2 Договору в наступній редакції: «3.1.1. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на - 2021 рік становить 11 902 000 грн. 00 коп. (одинадцять мільйонів дев’ятсот дві тисячі гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ 1 983 666 грн. 67 коп. - 2022 рік становить 00 грн. 00 коп. (нуль грн. 00 коп.), в т. ч. ПДВ 00 грн. 00 коп. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. № 668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.». «4.2. Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт, що становить 3570600 грн. 00 коп. (три мільйони п’ятсот сімдесят тисяч шістсот грн. 00 коп.) в т. ч. 595100 грн. 00 коп. ПДВ. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.» 2. Викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору) і План фінансування (Додаток 3 до Договору)
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
27.10.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
22313f559b7442619863b2a61bc5d1a8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зміна реквізитів Солонківської сільської ради
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
19.11.2021 00:00
Статус:
Опубліковано