-
Спрощена закупівля
-
КЕП
18330000-1 Футболки та сорочки (Сорочки теплі)
99 900.00
UAH без ПДВ
Номер:
0080118fdf8a481792bfe22a76e30aa6
Ідентифікатор договору:
UA-2021-07-19-004604-b-b1
Замовник:
КУ "Комунальний заклад "Криничанський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради""
×
-
Код ЄДРПОУ:
24448811
-
Контактна особа:
Наталя Іванівна Кавуліч +380679147283 kz_kpni_dor@i.ua
-
Адреса:
52323, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський район, с. Зелена Долина, вул. Садова, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП КОРЖ ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2845211307
-
Контактна особа:
Корж Ольга Володимирівна +380505699382 corzh.olia24@gmail.com
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КАПІТАЛЬНА, будинок 3
Класифікатор ДК 021:2015:
18330000-1 Футболки та сорочкиАналіз за цим CPV
Номер договору:
91
Дата підписання:
16.08.2021 09:32
Період дії договору:
16.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
99 900.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
99 900.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сорочки чоловічі теплі
×
-
Країна виробництва:
CN Китайська Народна Республіка
Кількість
200 штуки
Період постачання
23.07.2021 - 27.08.2021
Місце постачання
52323, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський район, с. Зелена Долина, вул. Садова, 1
На карті
Сорочки чоловічі теплі на хутрі
×
-
Країна виробництва:
CN Китайська Народна Республіка
Кількість
300 штуки
Період постачання
23.07.2021 - 27.08.2021
Місце постачання
52323, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський район, с. Зелена Долина, вул. Садова, 1
На карті
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КЗ"Криничанський ПНІ"ДОР
IBAN:UA978201720344241002300051896
ФОП Корж О.В.
IBAN:UA593052990000026006060285505
Сума
99900.00 UAH
Статус
Оплачений
13.09.2021 11:13
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c4ecd4e5e78d49e498cb2b349262484b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили,
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
26.08.2021 13:32
Статус:
Опубліковано