-
Відкриті торги
-
КЕП
Стіл (парта) учнівський(а), стілець учнівський
536 250.00
UAH без ПДВ
Номер:
8f075fa40b8c4f9ba4c7c86e1e46363a
Ідентифікатор договору:
UA-2021-07-14-007735-c-b1
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
23750063
-
Контактна особа:
Наталія Трубнікова +380574833840 natatrub1008@gmail.com https://goroo.ucoz.org
-
Адреса:
64102, Україна, Харківська область, м. Первомайський, Мікрорайон 1/2, буд. 19А
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФОП Марченко Дмитро Петрович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3182918859
-
Контактна особа:
Марченко Дмитро Петрович 380732711041 marchenko_mebel_18@meta.ua
-
Адреса:
61108, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ КУРЧАТОВА, будинок 28, квартира 46
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору:
1908Н
Дата підписання:
18.08.2021 09:32
Період дії договору:
18.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
536 250.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
536 250.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл (парта) учнівський(а)
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
250 штуки
Період постачання
до 10.12.2021
Місце постачання
64102, Україна, Харківська область, м.Первомайський, за дислокацією закладів загальної середньої освіти Первомайської міської ради Харківської області
На карті
Стілець учнівський
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
250 штуки
Період постачання
до 10.12.2021
Місце постачання
64102, Україна, Харківська область, м.Первомайський, за дислокацією закладів загальної середньої освіти Первомайської міської ради Харківської області
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6b60ea64edd44baa8251b03b6925a89f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.Внести зміни до пункту 1.5 Договору про закупівлю, а саме: Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету – 180 328,00 грн.; співфінансування з місцевого бюджету – 20 037,00 грн.; залишок освітньої субвенції – 335 885,00 грн.
2.Внести зміни до пункту 9 «Юридичні адреси та реквізити сторін»:
реквізити Замовника:
UA52 8201720344200031000043828;
UA72 8201720344270030002043828
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
26.08.2021 14:17
Статус:
Опубліковано