-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання тюлю)
11 996.50
UAH без ПДВ
Номер:
144fa0a997b64dc8a8f18818aaaa4c07
Ідентифікатор договору:
UA-2021-08-03-002223-b-b1
Замовник:
Конституційний Суд України
×
-
Код ЄДРПОУ:
00013534
-
Контактна особа:
Галина Руда +380680337650,+380442381200 galo4ka_@bigmir.net http://ccu.gov.ua/
-
Адреса:
01033, Україна, Київська область, Київ, вул. Жилянська, буд.14
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТАНОК УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43580413
-
Контактна особа:
Кравчук Н. Г. +380954073102
-
Адреса:
02218, Україна, м. Київ, г. Киев, Дніпровський район ВУЛИЦЯ ВАЛЕНТИНА СЄРОВА будинок 30Б квартира 63
Класифікатор ДК 021:2015:
98310000-9 Послуги з прання і сухого чищенняАналіз за цим CPV
Номер договору:
136
Дата підписання:
03.08.2021 10:22
Період дії договору:
03.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
11 996.50 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прання і сухого чищення (прання тюлю)
Кількість
440 метри квадратні
Період постачання
до 10.08.2021
Місце постачання
01033, Україна, м. Київ, м. Київ, Украина, 01033, Київ, Київ, вул. Жилянська, буд.14
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8faa9432177349ca9c4ff5c64731174f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
06.08.2021 14:55
Статус:
Опубліковано