-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
код ДК 021:2015:39310000-8 "Обладнання для закладів громадського харчування (стіл,мийка,стелаж)
41 700.00
UAH без ПДВ
Номер:
f35a34e6eda8492b83f7c474e3bbb2b9
Ідентифікатор договору:
UA-2021-07-30-006912-b-b1
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Костринської сільської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
44109014
-
Контактна особа:
Олександра Плакош +380661307008 osvitakostryno@gmail.com
-
Адреса:
89022, Україна, Закарпатська область, село Кострина, будинок 47
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
БОРИСЕНКОВА ІНЕССА МИХАЙЛІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2360203240
-
Контактна особа:
Борисенкова І.М. +380505818331
-
Адреса:
88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, ВУЛИЦЯ КАНАЛЬНА будинок 31 квартира 20
Класифікатор ДК 021:2015:
39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
ІМ-2
Дата підписання:
30.07.2021 15:30
Період дії договору:
30.07.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
41 700.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл виробничий
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 01.09.2021
Місце постачання
89022, Україна, Закарпатська область, село Кострино, вулиця без назви будинок 47
На карті
Мийка
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 01.09.2021
Місце постачання
89022, Україна, Закарпатська область, село Кострино, вулиця без назви будинок 47
На карті
стелаж
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 01.09.2021
Місце постачання
89022, Україна, Закарпатська область, село Кострино, вулиця без назви будинок 47
На карті
Стелаж - сушка для посуду
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 01.09.2021
Місце постачання
89022, Україна, Закарпатська область, село Кострино, вулиця без назви будинок 47
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
fcea6272b6f64371ae50f126294ab43c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зміна реквізитів замовника
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
09.08.2021 15:22
Статус:
Опубліковано