• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

код ДК 021:2015:39310000-8 "Обладнання для закладів громадського харчування (стіл,мийка,стелаж)

41 700.00 UAH без ПДВ
Номер: f35a34e6eda8492b83f7c474e3bbb2b9
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-30-006912-b-b1
Замовник: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Костринської сільської ради
Постачальник: БОРИСЕНКОВА ІНЕССА МИХАЙЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: ІМ-2
Дата підписання: 30.07.2021 15:30
Період дії договору: 30.07.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 41 700.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл виробничий
Код ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість 3 штуки
Період постачання до 01.09.2021
Місце постачання 89022, Україна, Закарпатська область, село Кострино, вулиця без назви будинок 47 На карті
Мийка
Код ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість 1 штуки
Період постачання до 01.09.2021
Місце постачання 89022, Україна, Закарпатська область, село Кострино, вулиця без назви будинок 47 На карті
стелаж
Код ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість 4 штуки
Період постачання до 01.09.2021
Місце постачання 89022, Україна, Закарпатська область, село Кострино, вулиця без назви будинок 47 На карті
Стелаж - сушка для посуду
Код ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість 2 штуки
Період постачання до 01.09.2021
Місце постачання 89022, Україна, Закарпатська область, село Кострино, вулиця без назви будинок 47 На карті

Внесені зміни

    Номер: fcea6272b6f64371ae50f126294ab43c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна реквізитів замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 09.08.2021 15:22
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Скан_20210809.pdf
p7s
sign.p7s