• Спрощена закупівля
  • КЕП

Принтери багатофункціональні (БФП), монітор, жорстки диски зовнішні

53 580.00 UAH з ПДВ
Номер: 5d86f3fa91604604aa039bd36e6e8b31
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-16-003250-b-b1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ, ЗВ'ЯЗКУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 208-К
Дата підписання: 02.08.2021 14:00
Період дії договору: 02.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 53 580.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 930.00 UAH)
Оплачено: 53 580.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 930.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Принтери багатофункціональні (БФП), номенклатурна позиція предмета закупівлі ДК 021:2015: 30232100-5 Принтери та плотери
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 6 штуки
Період постачання до 14.08.2021
Місце постачання 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Богдана Хмельницького, 18 На карті
жорстки диски зовнішні, номенклатурна позиція предмета закупівлі ДК 021:2015:30234500-3 Зовнішні запам’ятовувальні пристрої
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 3 штуки
Період постачання до 14.08.2021
Місце постачання 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Богдана Хмельницького, 18 На карті
Монітор, номенклатурна позиція предмета закупівлі ДК 021:2015:30231310-3 Плоскопанельні дисплеї
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 1 штуки
Період постачання до 14.08.2021
Місце постачання 65007, Україна, Одеська область, Одеса, Богдана Хмельницького, 18 На карті

Внесені зміни

    Номер: bbfeb6019985469f81c807bec07a2004
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.08.2021 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткоа угода.pdf
p7s
sign.p7s