• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

За кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 - Шкільні меблі (стіл дитячий)

11 475.00 UAH без ПДВ
Номер: 2d8db10a4ad7424b8662c23032103afb
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-29-009713-b-b1
Замовник: Відділ освіти Селидівської міської ради
Постачальник: ФОП ПЕРЕДЕРІЙ ІГОР ВІКТОРОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 131
Дата підписання: 29.07.2021 14:00
Період дії договору: 29.07.2021 00:00 - 06.08.2021 00:00
Сума договору: 11 475.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони, керуючись ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п. 8.3. Договору № 131 від 29.07.2021р., дійшли згоди про наступне: 1. Продавець та Покупець дійшли згоди розірвати Договір № 131 від 29.07.2021р. 2. З моменту набрання законної сили цієї Додаткової угоди Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та зобов’язаннями.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл дитячий
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 15 штуки
Період постачання 29.07.2021 - 11.08.2021
Місце постачання 85400, Україна, Донецька область, місто Селидове, вул.Гоголя,16 (Заклад дошкільної освіти № 5 „Роднічок”) На карті

Внесені зміни

    Номер: 56237e2b1a7c4a7a99104a6c0b4b76f9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з тим, що при створенні річного плану закупівлі (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2021-07-29-007561-b) закупівлі За кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 - Шкільні меблі (стіл дитячий), очікувана вартість закупівлі – 11 475 грн. 00 коп., в.о. уповноваженої особи, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель Павленко Д.Г. було допущено помилку у визначенні коду економічної класифікації видатків (далі – КЄКВ), а саме зазначено код КЄКВ – 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» замість – 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», внести відповідні коригування у план та зазначити КЄКВ (3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування») за яким будуть здійснюватися видатки на придбання (одержання) товару не має технічної можливості, оскільки дана закупівля має статус «Оголошено тендер». ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити пояснення через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу, шляхом дозавантаження цього документа (протоколу) у закупівлю За кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 - Шкільні меблі (стіл дитячий), Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2021-07-29-007561-b; Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-29-009713-b.
    Номер додаткової угоди: Протокол № 210/1 від 03.08.2021
    Дата внесення змін до договору: 03.08.2021 13:42
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Протокол № 210-1 від 03.08.2021.PDF
p7s
sign.p7s