-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне. Клейка стрічка канцелярська
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір та канцелярські товари)
12 428.10
UAH з ПДВ
Номер:
006813b8a0af48b89051a882aa02e5e3
Ідентифікатор договору:
UA-2021-07-15-003142-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня №8"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03096897
-
Контактна особа:
Кириленко Марина Вікторівна 380963626043 bvl.zakupki@gmail.com http://bvl8.ucoz.ua
-
Адреса:
87504, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Левченко, буд. 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИЛАЙН ГРУП»
×
-
Код ЄДРПОУ:
38295925
-
Контактна особа:
Олександр Чернишев +380503902755 alex@klyaksa.biz
-
Адреса:
65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Старопортофранківська, буд.117
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір та канцелярські товари)
Номер договору:
46
Дата підписання:
27.07.2021 13:00
Період дії договору:
27.07.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
12 428.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 071.35 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Коректор-ручка Buromax (BM.1031), 8 мл., Основа: олійна;
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Коректуюча рідина Buromax (BM.1002), 20 мл., Тип аплікатору: пензлик; Основа: олійна;
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Buromax (BM.5306), 15 мм., 12 шт. в пачці,
Кількість
60 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Buromax (BM.5304), 25 мм., 12 шт. в пачці,
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Buromax (BM.5301), 51 мм., 12 шт. в пачці,
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
BUROMAX (BM.4905),
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Buromax (BM.5826-30), Колір: прозора;
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Economix (E41002), Колір: Срібний;
Кількість
15 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Delta (D4302), Колір: Срібний;
Кількість
15 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Axent (D9703) Delta Ellipse,
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Buromax (BM.1111), Розміри: 37х37х9 мм; Колір: Білий; Матеріал: Каучук синтетичний;
Кількість
25 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Buromax BM.8703-01, чорний,
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Buromax (BM.8514), Кольори корпусу: синій;
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Economix (E10105) VENERA, чорнила сині, Пишучий вузол: 0.5 мм;
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Buromax (BM.4401),
Кількість
15 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Buromax (BM.4402),
Кількість
15 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Buromax (BM.4125-01),
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Buromax (BM.4258-01),
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Axent 2007-00-A,
Кількість
20 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Axent (D6525) Delta,
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Axent (D6522-02) Delta,
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Buromax (BM.4009-09), Діаметр отвору: 5.5 мм; Кількість отворів: 2; Відстань міжцентрова: 80 мм; Колір: Сірий;
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Buromax (BM.7150-01), 18мм х 20м, 40мкм, прозора,
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Папір для друку Canon Yellow Label Copy А4, 80 г/м²,
Кількість
66 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Внесені зміни
- Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Номер:
f79dd616a9bc4151bb940d48a038c644
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли згоди збільшити обсяг закупівлі та доповнити Специфікацію до договору поставки № 46 від «27» липня 2021 р. наступними позиціями:
№
з/п Найменування товару Од. вим. Кіль-кість Ціна, грн. без ПДВ Сума, грн. без ПДВ
25. Клей ПВА BUROMAX BM.4832 100мл супер ковпачок шт. 5 7,35 36,75
26. Блок липкий 76*76 BUROMAX 100арк NEON/асорті/BM.2312-98 шт. 15 9,80 147,00
27. Папір для нотаток 85мм*85мм*400арк нкл білий Кристал шт. 15 10,15 152,25
28. Маркер SCHOLZ 210 SOZ 1-5мм /бірюзовий текстовий шт. 5 9,20 46,00
29. Маркер SCHOLZ 210 SOZ 1-5мм /блакитний текстовий шт. 5 9,20 46,00
30. Маркер SCHOLZ 210 SOZ 1-5мм /жовтий текстовий шт. 5 9,20 46,00
31. Маркер SCHOLZ 210 SOZ 1-5мм /зелений текстовий шт. 5 9,20 46,00
32. Маркер SCHOLZ 210 SOZ 1-5мм /червоний текстовий шт. 5 9,20 46,00
33. Маркер SCHOLZ 210 SOZ 1-5мм /помаранчевий текстовий шт. 5 9,20 46,00
34. Маркер SCHOLZ 210 SOZ 1-5мм /рожевий текстовий шт. 5 9,20 46,00
35. Маркер SCHOLZ 210 SOZ 1-5мм /фіолетовий текстовий шт. 5 9,20 46,00
36. Ручка кулькова Flair Big Writer 1139 /червона шт. 15 8,65 129,75
37. Ручка кулькова Flair Big Writer 1139 /чорна 0,7мм шт. 15 8,65 129,75
38. Папка на зав`язках 260 г/м2 /картон шт. 250 3,80 950,00
39. Папка-куточок А4 AXENT 1434-27-A прозора шт. 30 4,00 120,00
2. Узгоджену специфікацію викласти у додатку № 2 до договору поставки № ____ від «____» липня 2021 р.
3. У зв’язку зі збільшенням обсягу закупівлі, та, відповідно, збільшенням загальної суми договору на 2 440 грн. 20 коп. (Дві тисячі чотириста сорок гривень 20 копійок), у т.ч. ПДВ – 406 грн. 70 коп.:
3.1. Викласти п.1.1. Договору в наступній редакції:
«1.1.”ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язаний поставити “Товар” “ЗАМОВНИКУ” відповідно Специфікації, згідно з ДК 021:2015 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір та канцелярські товари) на загальну суму 12 428 грн. 10 коп. (Дванадцять тисяч чотириста двадцять вісім гривень 10 копійок), у тому числі ПДВ – 2 071 грн. 35 коп. (Дві тисячі сімдесят одна гривня 35 копійок), а ”ЗАМОВНИК” зобов’язаний сплатити його вартість та прийняти згідно з умовами даного ДОГОВОРУ.»
3.2. Викласти п.5.2. Договору в наступній редакції:
«5.2. Загальна сума ДОГОВОРУ 12 428 грн. 10 коп. (Дванадцять тисяч чотириста двадцять вісім гривень 10 копійок), у тому числі ПДВ – 2 071 грн. 35 коп. (Дві тисячі сімдесят одна гривня 35 копійок).»
4. Решта пунктів без змін.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.07.2021 13:00
Статус:
Опубліковано