-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Перекриття даху в спортзалі Надвірнянського ліцею №2 (капітальний ремонт) за адресою: вул. Мазепи,18, м.Надвірна, Надвірнянський район, Івано-Франківська область згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
ДСТУ Б.Д. 1.1.-1: 2013 "Правила визначення вартості будівництва"
193 313.00
UAH з ПДВ
Номер:
826b0016080a4ec6b55c501a02794249
Ідентифікатор договору:
UA-2021-07-15-002701-b-b1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44013710
-
Контактна особа:
Наталія Володимирівна Дунець 380971750839 ugkhi_nadvirna@ukr.net
-
Адреса:
78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул.Мазепи Гетьмана, будинок 29
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ
×
-
Код ЄДРПОУ:
35661419
-
Контактна особа:
Румянцева Мар'яна Степанівна +380962715296 ppinterbudinvest@gmail.com
-
Адреса:
77400, Україна, Івано-Франківська область, місто Тисмениця, вулиця Лесі Українки, будинок 36 кв 1
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
ДСТУ Б.Д. 1.1.-1: 2013 "Правила визначення вартості будівництва"
Номер договору:
146
Дата підписання:
02.08.2021 00:00
Період дії договору:
02.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
193 313.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 32 218.83 UAH)
Оплачено:
167 587.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 27 931.20 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Перекриття даху в спортзалі Надвірнянського ліцею №2 (капітальний ремонт) за адресою: вул. Мазепи,18, м.Надвірна, Надвірнянський район, Івано-Франківська область згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45453000
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 30.10.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
УЖКГІ Надвірнянської міської ради
IBAN:UA598201720344231013180188739
ПП "Iнтер-Буд-Iнвест"
IBAN:UA403006140000026003500289694
Сума
167587.20 UAH
Статус
Оплачений
23.12.2021 11:05
Док-ти
1
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8443c34f840f4b6cba32942dcedbf355
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились внести зміни до договору №146 від 02 серпня 2021 року в частині «Реквізити сторін», а саме реквізити Підрядника доповнити адресою «77400, Україна, Івано-Франківська обл., місто Тисмениця, вулиця Лесі Українки, будинок 36 кв 1».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
06.08.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
0fe7421cee7f44659f9626c380237933
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони, згідно ч.1 ст.651 Цивільного Кодексу України, на підставі листа ПП «Інтер-Буд-Інвест» від 27.10.2021 року №127/10-21, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 12.2 Договору №146 від 02 серпня 2021 року (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, домовились внести зміни до п.2.1 договору №146 від 02 серпня 2021 року, а саме продовжити термін виконання робіт до 30.12.2021 року та викласти п.2.1 договору в такій редакції:
«2.1. Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний: Початок робіт – не більше 10 календарних днів з моменту укладення договору. Термін виконання робіт – до 30.12.2021 року».
2. Внести зміни до п.11.1 договору №146 від 02 серпня 2021 року, а саме продовжити термін дії договору до 31.12.2021 року та викласти п.11.1 договору в такій редакції:
«11.1. Даний Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому випадку до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним договором. Закінчення строку Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору».
3. Продовження строку підтверджується листом ПП «Інтер-Буд-Інвест» від 27.10.2021 року №127/10-21 про виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
04.11.2021 00:00
Статус:
Опубліковано