• Відкриті торги
  • КЕП

код ДК 021-2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Стіл (парта) учнівський(а), стілець учнівський (шкільні меблі, код ДК 021:2015: 39160000-1))

785 652.00 UAH без ПДВ
Номер: f9c99cd77d114051923d4e8e13e41aaf
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-08-000829-a-a1
Замовник: Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: №28к
Дата підписання: 09.08.2021 11:15
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Сума договору: 785 652.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 785 652.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл (парта) учнівський(а) (шкільні меблі, код ДК 021:2015: 39160000-1)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 329 штуки
Період постачання до 01.12.2021
Місце постачання 61000, Україна, Харківська область, Харків, Заклади загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради, згідно дислокації. На карті
Стілець учнівський (шкільні меблі, код ДК 021:2015: 39160000-1)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 329 штуки
Період постачання до 01.12.2021
Місце постачання 61000, Україна, Харківська область, Харків, Заклади загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради, згідно дислокації. На карті

Внесені зміни

    Номер: 50b38853dde24f47825edc762140c16b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна реквізитів учасника
    Номер додаткової угоди: №1/28к
    Дата внесення змін до договору: 11.08.2021 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 28к.pdf
p7s
sign.p7s