• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт мережі теплопостачання будівлі №74/16 (штаб), військового містечка №74 с.Гущинці Калинівського району Вінницької області

828 965.88 UAH з ПДВ
Номер: 3bacffaa2e5249eeaf09a7b402419fff
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-13-009951-c-a1
Замовник: Квартирно - експлуатаційний відділ м. Вінниця
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКА ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧА КОМПАНІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 2625
Дата підписання: 05.08.2021 00:00
Період дії договору: 05.08.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 828 965.88 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 138 160.98 UAH)
Оплачено: 828 965.88 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 138 160.98 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт мережі теплопостачання будівлі №74/16 (штаб), військового містечка №74 с.Гущинці Калинівського району Вінницької області
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 21.12.2021
Місце постачання 22434, Україна, Вінницька область, Калинівський р-н, с. Гущинці, військова частина А1445 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КЕВ м. Вінниця
ТОВ"ПОДIЛЬСЬКА ЕНЕРГОЗБЕРIГ.КОМПАНИЯ"
Сума 196795.84 UAH
Статус
Оплачений
04.10.2021 10:39
Док-ти 1
КЕВ м. Вінниця
ТОВ"ПОДIЛЬСЬКА ЕНЕРГОЗБЕРIГ.КОМПАНИЯ"
Сума 299988.64 UAH
Статус
Оплачений
28.08.2021 12:26
Док-ти 1
КЕВ м. Вінниця
ТОВ"ПОДIЛЬСЬКА ЕНЕРГОЗБЕРIГ.КОМПАНИЯ"
Сума 197888.69 UAH
Статус
Оплачений
01.09.2021 12:29
Док-ти 1
КЕВ м. Вінниця
ТОВ"ПОДIЛЬСЬКА ЕНЕРГОЗБЕРIГ.КОМПАНИЯ"
Сума 99942.07 UAH
Статус
Оплачений
29.10.2021 12:04
Док-ти 1
КЕВ м. Вінниця
ТОВ"ПОДIЛЬСЬКА ЕНЕРГОЗБЕРIГ.КОМПАНИЯ"
Сума 34350.64 UAH
Статус
Оплачений
21.12.2021 12:42
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: 3344ff19cd0a415ab534510065e027bb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі та продовження строку виконання робіт
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.12.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 1.pdf