• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір ксекроксний А4, стержні кулькові, ручки кулькові, ручки гелеві, папір д/нотаток, скоби, клейка стрічка канцелярська, клейка стрічка прозора, коректор-ручки, маркери, стержні гелеві, скріпки)

49 180.89 UAH з ПДВ
Номер: 54ae436c1ec0420a8b3a99ead7b6a60d
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-12-004738-a-a1
Замовник: Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
Постачальник: ТОВ "Ромус-Поліграф"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 172
Дата підписання: 03.08.2021 15:00
Період дії договору: до 31.03.2022 00:00
Сума договору: 49 180.89 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 196.81 UAH)
Оплачено: 40 984.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 830.68 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір ксероксний
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 312 пачок
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Стержні кулькові сині (300 шт.), стержні гелеві сині (200 шт.), стержні гелеві чорні (200 шт.), ручки гелеві сині (100 шт.), клейка стрічка канцелярська (30 шт.), клейка стрічка прозора (20 шт.)
Код ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя
Кількість 6 одиниця
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Ручки кулькові сині
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 100 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Папір для нотаток (50 пач. по 400 арк. в кожній)
Код ДК 021:2015: 30197620-8 Папір для письма
Кількість 50 пачка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Скоби (по 1000 шт. в упаковці)
Код ДК 021:2015: 30197110-0 Скоби
Кількість 50 упаковка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Коректор-ручки
Код ДК 021:2015: 30192930-9 Ручки-коректори
Кількість 20 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Маркери: чорний 15 шт. жовтий 10 шт., зелений 10 шт., помаранчевий 10 шт., рожевий 10 шт., синій 10 шт.
Код ДК 021:2015: 30192125-3 Маркери
Кількість 6 одиниця
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Скріпки (по 100 шт. в 1 уп.)
Код ДК 021:2015: 30197220-4 Канцелярські скріпки
Кількість 50 упаковка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 698e4bc66d4e4d3ba753480425658348
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У Договорі 172 від 03.08.2021 р. пункт 1.1. розділу 1 «Предмет договору» викласти у наступній редакції: 1.1. Постачальник зобов’язується передати товар, а саме: ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір ксекроксний А4, стержні кулькові, ручки кулькові, ручки гелеві, папір д/нотаток, скоби, клейка стрічка канцелярська, клейка стрічка прозора, коректор-ручки, маркери, стержні гелеві, скріпки) (далі – Товар) у власність Замовника відповідно до кількості, якості, найменування та ціни Товару, а Замовник зобов’язується приймати та оплачувати отриманий Товар на умовах, зазначених у цьому Договорі.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 06.08.2021 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова 1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: c72f5c57c75443c3881e182f2bb34f5e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до ч.6 ст.41 Закону країни "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2021 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Офісне.pdf
p7s
sign.p7s