• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Технічний нагляд за виконанням капітального ремонту дитячого майданчика біля житлового будинку № 6 А на вул. Свободи в м. Хмельницькому.

91.63 UAH з ПДВ
Номер: 999be855dd69437ca4c1af859d56de7c
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-26-002155-b-a1
Замовник: Управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради
Постачальник: Комунальне підприємство "Технагляд"
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору: 292/1
Дата підписання: 23.07.2021 00:00
Період дії договору: 23.07.2021 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 91.63 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 15.27 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічний нагляд за виконанням капітального ремонту дитячого майданчика біля житлового будинку № 6 А на вул. Свободи в м. Хмельницькому.
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 роботи
Період постачання до 15.12.2022
Місце постачання 29018, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Свободи, 6А На карті

Внесені зміни

    Номер: c00626d6e2964e328445692610e85e4d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Узгоджене зменшення строків виконання робіт до 31.08.2021 р.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.07.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 59df0abb20634057a303ec23d4dd8d05
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку надання послуг до 15.10.2021
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 05.10.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2.pdf
pdf
ДУ 2 Д292-1.pdf