-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Багатофункціональні пристрої, принтери
визначені у додатках до договору
101 913.00
UAH з ПДВ
Номер:
16053952292843f38ac07118606204f3
Ідентифікатор договору:
UA-2021-07-07-004268-b-c1
Замовник:
ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ МИСТЕЦТВ ІМЕНІ І.П. КОТЛЯРЕВСЬКОГО
×
-
Код ЄДРПОУ:
02214350
-
Контактна особа:
Кремльов Андрій Миколайович 380686052040 hnum-ag@ukr.net
-
Адреса:
61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції, 11/13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
05837085
-
Контактна особа:
відділ по роботі з тендерами 380577121717 TENDER@SPEZ.COM.UA http://www.spez.com.ua/
-
Адреса:
61052, Україна, Харківська область, Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 4
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Опис:
визначені у додатках до договору
Номер договору:
67/07
Дата підписання:
28.07.2021 00:00
Період дії договору:
28.07.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
101 913.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 985.50 UAH)
Оплачено:
101 913.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 985.50 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Багатофункціональні пристрої, принтери
×
-
Країна виробництва:
UA Україна
Кількість
12 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
ХНУМ
IBAN:UA568201720343121003200008674
ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
IBAN:UA403006140000026001500292575
Сума
101913.00 UAH
Статус
Оплачений
03.09.2021 10:11
Док-ти
1
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
2513899ff16445dbbcb9b3eb429d89d6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внести зміни до пункту 3.2. розділу З «СТРОК ТА ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ- ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ» Договору і викласти в наступній редакції: «3.2. Поставка Товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника, направленої Постачальнику будь-яким зручним способом (поштовим, електронним, телефонним зв’язком), але у будь-якому разі, строк поставки товарів до 31.12.2021 року.»
Номер додаткової угоди:
67/07
Дата внесення змін до договору:
03.08.2021 00:00
Статус:
Опубліковано