• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари

3 026.70 UAH з ПДВ
Номер: 2a354b2b45484f2fa17c1e63b177918e
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-21-008781-b-b1
Замовник: Державний позашкільний оздоровчий заклад санаторного типу "Ровесник"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 282
Дата підписання: 19.07.2021 16:29
Період дії договору: 19.07.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 3 026.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 504.45 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 309 штуки
Період постачання 19.07.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 40010, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Лісна, будинок 10 На карті