• Відкриті торги
  • КЕП

стіл (парта) учнівський(а), стілець учнівський, стіл учительський, стілець для вчителя, відкриті шафи для зберігання засобів навчання (24 ячейки), відкриті шафи для зберігання засобів навчання (16 ячейок), відкриті шафи для зберігання засобів навчання (14 ячейок ), шафа/секція/стелаж для особистих речей педагогічного працівника, стіл з шухлядами, тумба під МФУ, шафа, стілець дитячий, стіл дитячий «Пелюстка», диван з підлокітниками, полиця, крісло «Груша», конференц – стіл, дитячий пуф «Квітка», диван без підлокітників, стіл для їдальні, табурет

281 588.00 UAH з ПДВ
Номер: 99e73bb27f254a78a7679d13d4b15092
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-30-001072-a-a1
Замовник: Відділ освіти Нововодолазької селищної ради
Постачальник: ТОВ "Меблі-Техностиль"
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 277
Дата підписання: 05.08.2021 00:00
Період дії договору: 05.08.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Сума договору: 281 588.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 46 931.33 UAH)
Оплачено: 281 588.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 46 931.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
стіл (парта) учнівський(а)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 26 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
стілець учнівський
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 26 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
стіл учительський
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 14 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
стілець для вчителя
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 14 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
відкриті шафи для зберігання засобів навчання (24 ячейки)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
відкриті шафи для зберігання засобів навчання (16 ячейок)
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 14 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
відкриті шафи для зберігання засобів навчання (14 ячейок )
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 5 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
шафа/секція/стелаж для особистих речей педагогічного працівника
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 28 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
стіл з шухлядами
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
тумба під МФУ
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
шафа
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
стілець дитячий
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 10 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
стіл дитячий «Пелюстка»
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
диван з підлокітниками
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 4 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
полиця
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
крісло «Груша»
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 5 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
конференц – стіл
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
дитячий пуф «Квітка»
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
диван без підлокітників
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
стіл для їдальні
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті
табурет
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 6 штуки
Період постачання до 27.08.2021
Місце постачання 63202, Україна, Харківська область, заклади загальної середньої освіти, Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору) На карті

Внесені зміни

    Номер: bc11afcc5b6d422f926b6ad8c730266a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Ціна Договору становить: 281 588 грн . 00 коп. (двісті вісімдесят одна тисяча пятосот сімдесят вісім грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ (20%) 46 931 грн 33 коп
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.08.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
доп угода 1 договор 277 .pdf
    Номер: 1694bf44602d42739ababa5ff13f722f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: : поставка Товару здійснюється до 30 вересня 2021 р.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 01.09.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
доп угода 2 меблі.pdf