• Спрощена закупівля
  • КЕП

Поточний ремонт кабінетів за адресою м.Київ, проспект Перемоги, буд.5

129 491.14 UAH з ПДВ
Номер: effdd0361e8a4c528a0fcf3d3d667c43
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-09-003277-a-a1
Замовник: Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВ "БУД-СТАРТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 13
Дата підписання: 03.08.2021 15:00
Період дії договору: 03.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 129 491.14 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 21 581.86 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт кабінетів за адресою м. Київ, пр-т Перемоги, буд.5. Детальна інформація в Додатку №1 "Технічне завдання ". Виконання робіт до 01.11.2021р. Потрібно експертиза кошторису.
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання 02.08.2021 - 01.11.2021
Місце постачання 01135, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 5 На карті

Внесені зміни

    Номер: 15d700f4997041de929f3804bc34a4be
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Надати Послуги відповідно до пункту 1.11 даного Договору якісною продукцією ( відповідність сертифікати якості, посвідчення про якість товарів, ГОСТам, ДСТУ та нормативно-технологічній документаціїї) у термін до 20.12.2021 р. включно.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 01.11.2021 14:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додат.угода РЕМОНТ.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 3ca4804e8fde42039dbacbbafedc17d2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із зміною банківських реквізитів Виконавця внести зміни до Договору
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.11.2021 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додат.угода 2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: cdc499f2f8a145529930c10faa7433be
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. На підставі пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із покращенням якості предмета закупівлі, без зміни суми визначеної в договорі про закупівлю, та у зв’язку з внесенням змін до кошторисної документації, Сторони дійшли згоди внести зміни до кошторисної документації та викласти кошторисну документацію у новій редакції. Загальна сума Договору № 13 від 03.08.2021 р. залишається незмінною. 2. Керуючись пунктом 8.3. Договору Сторони дійшли згоди продовжити термін надання послуг за Договором та вирішили внести зміни до Договору № 13 від 03 серпня 2021 року та викласти пункт 3.1.1. Договору у такій редакції : «3.1.1. Надати Послуги відповідно до пункту 1.1. даного Договору якісною продукцією (відповідність сертифікатам якості, посвідчення про якість товарів, ГОСТам, ДСТУ та нормативно-технологічній документації) у термін до 28.12.2021 року включно».
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 20.12.2021 15:00
    Статус:
    Опубліковано