• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Технічний нагляд за виконанням капітального ремонту дитячого майданчика біля житлового будинку № 1 на провулку Північному в м. Хмельницькому.

96.41 UAH з ПДВ
Номер: d87912e73cc04ee1888e4ab0c9eed0a9
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-20-001458-a-b1
Замовник: Управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради
Постачальник: Комунальне підприємство "Технагляд"
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору: 285/1
Дата підписання: 20.07.2021 00:00
Період дії договору: 20.07.2021 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 96.41 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16.07 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічний нагляд за виконанням капітального ремонту дитячого майданчика біля житлового будинку № 1 на провулку Північному в м. Хмельницькому.
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 29017, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, провулок Північний, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 7e147922ad4948b1bec5f7a247765c5f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Узгоджене зменшення строків виконання робіт до 30.09.2021 р.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 20.07.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода технагляд.pdf
    Номер: 7186a99f3752425fb930745ea520ba1a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання робіт до 31.10.2021 р.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 20.10.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 2.pdf