• Відкриті торги
  • КЕП

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання)

240 568.80 UAH з ПДВ
Номер: 09fe1717732d4444bf9f7388745f8b54
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-22-009621-c-b2
Замовник: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОЛАР ІКС"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 230
Дата підписання: 03.08.2021 10:02
Період дії договору: 03.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 240 568.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 40 094.80 UAH)
Оплачено: 240 552.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 40 092.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 03179, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги, 151 На карті

Внесені зміни

    Номер: ae944b847deb46cb8014d829557a770b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п.10.1 та п. 10.3 Договору та відповідно до п.п.5 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» СТОРОНИ дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: 1. Викласти пункт 3.2. Договору в такій редакції: «Ціна цього Договору становить 240 552 (двісті сорок тисяч п’ятсот п’ятдесят дві) грн. 00 коп., у тому числі ПДВ 40 092 (сорок тисяч дев’яносто дві) грн. 00 коп.». 2. Викласти пункт 3.3. Договору в такій редакції: «Вартість послуг планового технічного обслуговування комп'ютерного обладнання, становить 18 041 (вісімнадцять тисяч сорок одна) грн. 40 коп., у тому числі ПДВ 3 006 (три тисячі шість) грн. 90 коп. та визначена у Калькуляції вартості послуг з технічного обслуговування та ремонту обладнання (Додаток 2 до Договору). 3. Викласти пункт 3.4. Договору в такій редакції: «Вартість послуг з ремонту комп’ютерного обладнання становить 42 096 (сорок дві тисячі дев’яносто шість) грн. 60 коп., у тому числі ПДВ 7 016 (сім тисяч шістнадцять) грн. 10 коп. та визначена у Калькуляції вартості послуг з технічного обслуговування та ремонту обладнання (Додаток 2 до Договору). 4. Викласти пункт 3.5. Договору в такій редакції: «Вартість витрачених запасних частин становить 180 414 (сто вісімдесят тисяч чотириста чотирнадцять) грн. 00 коп., у тому числі ПДВ ЗО 069 (тридцять тисяч шістдесят дев’ять) грн. 00 коп. та визначена у Калькуляції вартості послуг з технічного обслуговування та ремонту обладнання (Додаток 2 до Договору). 5. Викласти пункт 3.7. Договору в такій редакції: «Ціна людино-години послуг визначається згідно з Калькуляцією вартості послуг з технічного обслуговування та ремонту комп'ютерного обладнання (Додаток 2 до Договору) та становить 601 (шістсот одна) грн. 38 коп., у тому числі ПДВ 100 (сто) грн. 23 коп. 6. Викласти Додаток 2 до Договору у такій редакції:
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 05.08.2021 14:23
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№1_Дог№230_СОЛАР_ІКС.pdf
p7s
sign.p7s