• Спрощена закупівля
  • КЕП

Розробка проектно – кошторисної документації по оснащенню інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)

167 184.00 UAH з ПДВ
Номер: 824dedcfe076432a9a51fd9339f096fe
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-07-010018-c-b2
Замовник: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Постачальник: ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "СІНЕРДЖИ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору: 73-Г-П-ТЛ
Дата підписання: 02.08.2021 16:18
Період дії договору: 02.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 167 184.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 27 864.00 UAH)
Оплачено: 122 601.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 20 433.60 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розробка проектно – кошторисної документації по оснащенню інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість 12 роботи
Період постачання до 15.09.2021
Місце постачання 01601, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3-а На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
КП "Група впровадження проекту"
ТОВ "ГРУПА КОМПАНIЙ "СIНЕРДЖИ"
Сума 66873.60 UAH
Статус
Оплачений
25.10.2021 10:19
Док-ти 1
КП "Група впровадження проекту"
ТОВ "ГРУПА КОМПАНIЙ "СIНЕРДЖИ"
Сума 22291.20 UAH
Статус
Оплачений
02.11.2021 10:08
Док-ти 1
КП "Група впровадження проекту"
ТОВ "ГРУПА КОМПАНIЙ "СIНЕРДЖИ"
Сума 33436.80 UAH
Статус
Оплачений
17.08.2021 09:30
Док-ти 1

Внесені зміни

    Номер: bd0a240e2ec84b43830c75b7e6d10f9b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, а саме: затримка в отриманні вихідних даних від КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (схем балансової належності), що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди і є невід’ємною її частиною.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 20.09.2021 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ-1'-73.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 03adbf69731e4f84a272e4ad45048580
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Договірна ціна зменшується у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: у зв’язку з неможливістю виконання Робіт на деяких Об’єктах після проведення обстеження та отримання необхідних даних щодо таких Об’єктів. Пункти 2.1., 2.4. Договору та Додаток № 3 , Додаток №4, Додаток № 5 до Договору у новій редакції
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 14.12.2021 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 73.pdf
p7s
sign.p7s