-
Спрощена закупівля
-
КЕП
за CPV за ДК 021:2015 – 71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат (Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт інтерактивного дитячо-спортивного майданчика на вул.Китайська, 2,4,6 та вул.Пасічна, 71а-73 у м.Львові)
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись пропозиції - українською мовою; Обсяг виконання робіт - Додаток 1 до Оголошення. Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок Виконавця на підставі виставленого рахунку та акту виконаних робіт. Замовник здійснює Виконавцеві оплату за фактично виконані роботи на підставі акту про виконані роботи шляхом переказу грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом п'ятнадцяти календарних днів, за умови надходження фінансування. Джерело фінансування: кошти міського бюджету м.Львова. Джерело фінансування: кошти міського бюджету м. Львова
737 040.00
UAH без ПДВ
Номер:
2981f7e11a9a4b1dbd9e9b88a7b2b5bf
Ідентифікатор договору:
UA-2021-07-02-002694-b-b1
Замовник:
Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04056109
-
Контактна особа:
Космина Роман 380952457774 roma.kosmyna@gmail.com
-
Адреса:
79017, Україна, Львівська область, Львів, вул. К.Левицького, 67
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа підприємець Сипень Тарас Володимирович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3052206213
-
Контактна особа:
Сипень Тарас Володимирович 380972306235, 380972306235 tarasypen@gmail.com
-
Адреса:
81100, Україна, Львівська область, Пустомити, Нова, 11
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Опис:
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись пропозиції - українською мовою; Обсяг виконання робіт - Додаток 1 до Оголошення. Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок Виконавця на підставі виставленого рахунку та акту виконаних робіт. Замовник здійснює Виконавцеві оплату за фактично виконані роботи на підставі акту про виконані роботи шляхом переказу грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом п'ятнадцяти календарних днів, за умови надходження фінансування. Джерело фінансування: кошти міського бюджету м.Львова. Джерело фінансування: кошти міського бюджету м. Львова
Номер договору:
№4/33-264
Дата підписання:
21.07.2021 16:10
Період дії договору:
21.07.2021 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
737 040.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
за CPV за ДК 021:2015 – 71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат (Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт інтерактивного дитячо-спортивного майданчика на вул.Китайська, 2,4,6 та вул.Пасічна, 71а-73 у м.Львові)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.10.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
499353bba3294b6980dff7fbbd07a737
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились і вирішили змінити Календарний план (графік виконання робіт) до Договору та викласти його в новій редакції, яка додається до даної Додаткової угоди і є невід'ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
№1
Дата внесення змін до договору:
29.10.2021 11:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1a601ae51a2a4c4883b0db11e5c9651b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони, за взаємною згодою, домовились зменшити вартість Договору на суму 18 992,23 грн. та викласти п. 3.2 Договору в наступній редакції:
"3.2. Ціна цього Договору становить 718 047,77 грн. (сімсот вісімнадцять тисяч сорок сім гривень 77 коп.) без ПДВ відповідно до додатку №2 (Протокол погодження договірної ціни) цього Договору, що є невід'ємною частиноюю
Вартість робіт, що підлягають виконанню за договором у 2021 році становить 00,00 грн. (нуль гривень 00 коп.) з ПДВ.
Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором в наступних бюджетних періодах становить 718 047,77 грн. (сімсот вісімнадцять тисяч сорок сім гривень 77 коп.) без ПДВ."
2. п. 10.1 Договору викласти в наступній в новій редакції:
"10.1. Договір вступає в силу з моменту підписання його тексту та усіх додатків і діє до 31.12.2022 року."
3. Продовження строку підтверджується затримкою фінансування витрат замовника.
4. Викласти у розділі "ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН" банківські реквізити Виконавця у новій редакції:
Виконавець
Фізична особа-підприємець Сипень Тарас Володимирович
Адреса: 81100, Львівська обл., м. Пустомити, вул. Нова, 11
Банківські реквізити:
р/р UA633052990000026002021011239
ПАТ "Приватбанк", МФО - 305299
№ облікової картки платника податків - 3052206213
Тел. 097-230-62-35; Email: tarasypen@gmail.com
Номер додаткової угоди:
№2
Дата внесення змін до договору:
30.12.2021 18:50
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6964adbe54094c13bc25b4c16147c8b1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зміна реквізитів
Номер додаткової угоди:
№3
Дата внесення змін до договору:
21.03.2022 09:00
Статус:
Опубліковано