• test alt
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2021 р. № 1012

    • 04.10.2021

    Кабінет Міністрів опублікував Постанову №1012 від 22.09.2021 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

    Перелік, затверджений Постановою №1012 включає в себе лише лікарські засоби. У випадку, якщо є необхідність на лікування хворих COVID-19, можна укладати прямий договір на закупівлю на будь-яку суму.


    Товари, які можна придбати без проведення процедури закупівлі, незалежно від розміру очікуваної вартості:

    Розхідні матеріали (включно з киснем)для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичні вироби для вакцинації від COVID-19; медичне обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, системи постачання медичних газів, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19).

    Товари та послуги, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби(COVID-19), проводяться за процедурою спрощених закупівель (окрім зазначених вище). Роботи ж закуповуються у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі».

    Оновлення торкнулися і обов’язків уповноважених осіб щодо коронавірусних закупівель. Відтепер уповноважена замовником особа:

    1) проводить попередні ринкові консультації з потенційними постачальниками та здійснює аналіз ринку задля визначення найбільш економічно вигідної пропозиції;

    2) планує закупівлі та вносить інформацію до річного плану закупівель в електронній системі закупівель, зокрема про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;

    3) організовує та проводить закупівлі;

    4) перевіряє надійність особи, з якою планується укласти договір про закупівлю, зокрема шляхом встановлення наявності документально підтвердженого досвіду здійснення, аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);

    5) перевіряє доброчесність особи, з якою планується укласти договір про закупівлю, а саме:

    перевіряє, чи було притягнуто особу, з якою планується укласти договір про закупівлю, до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;

    перевіряє, чи є постачальник пов’язаною особою з керівником або службовими особами замовника;

    перевіряє, чи притягувалась особа, з якою планується укласти договір про закупівлю, протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;

    6) забезпечує складення, затвердження та зберігання відповідних документів з питань закупівель;

    7) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання пункту 31 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель.

    6. Виявлення однієї з обставин, викладених у підпункті 5 пункту 5 цього Порядку, перешкоджає укладенню договору про закупівлю.

    7. Усі рішення уповноваженої замовником особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення.