• test alt
  • Переваги використання Prozorro Market для замовників

    • 12.11.2024

    Prozorro Market – це державний маркетплейс, де замовники можуть зручно, швидко, економно та ефективно купувати необхідні товари, а постачальники – реалізовувати свою продукцію.

    Переваги використання Prozorro Market для замовників:

    • Значна економія часу на проведення закупівлі

    Відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 строки для здійснення закупівлі через електронний каталог значно коротші, ніж у відкритих торгах.

    Здійснити закупівлю можна до 7 днів, з них:

    • строк для подання постачальником ціни пропозиції, який не може бути меншим, ніж два робочих дні з дня оприлюднення замовником запиту пропозицій постачальників в електронній системі закупівель;
    • договір з переможцем відбору укладається не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору.

    Разом з тим, відмітимо, що у разі обґрунтованої потреби строк для укладення договору може бути продовжений до 10 календарних днів.

    • Готові технічні завдання

    Електронний каталог складається з категорій товару та специфікацій товару. Адміністратор електронного каталогу (ЦЗО) створює категорії товарів та специфікації товару шляхом визначення переліку характеристик товару з їх точними та/або мінімальними та максимальними значеннями.

    Відповідно замовнику не потрібно витрачати додатковий час на підготовку тендерної документації, зокрема в частині визначення технічних, якісних характеристик (специфікації) предмета закупівлі.

    • Автоматичне звітування

    У разі здійснення закупівлі через електронний каталог у замовника відсутній обов’язок оприлюднювати звіт про виконання договору про закупівлю.

    • Можливість використовувати шаблони договорів

    Запит пропозицій постачальників повинен містити проект договору з обов’язковим зазначенням підстав та у разі потреби із зазначенням порядку змін його умов.

    Таким чином, замовник під час оприлюднення запиту обов'язково має долучити проект договору. Замовник може завантажити власний проект договору або ж запропонований системою шаблон договору.

    • Перевірені постачальники

    Адміністратор здійснює формування та супроводження електронного каталогу, організовує та проводить відбір учасників до електронного каталогу шляхом їх кваліфікації.

    Відповідно адміністратор електронного каталогу здійснює кваліфікацію постачальників замість замовників.

    • Відсутність оскарження та моніторингу

    Саме так, досить вагомим аргументом здійснення закупівель через електронний каталог є відсутність у таких закупівлях оскарження та моніторингів.

    Успішних закупівель!