Оскарження закупівель. Питання-відповідь.
-
14.12.2020
Згідно з Законом «Про публічні закупівлі» кожен учасник публічних закупівель може подати вимогу щодо надання замовником роз’яснень щодо закупівлі, скаргу на усунення дискримінаційних порушень, скаргу на рішення замовника.
Чи може замовник не відповідати на вимогу щодо роз’яснення? Ні. Замовник зобов’язаний відповідати на всі вимоги щодо надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації. У разі не надання відповіді або надання її несвоєчасно на замовника буде накладено штраф у розмірі ста неоподаткованих мінімумів доходів громадян.
Чи зараховуються платежі за скаргу у вихідні дні? Так, зараховуються.
Який спосіб оплати за скаргу найшвидший? Через LiqPay відбувається максимально швидке зарахування коштів, але не потрібно залишати оплату за скаргу на останній момент.
Як швидко повертаються кошти за задоволену скаргу? Кошти за скаргу, яку було задоволено, повертаються автоматично, протягом 2 робочих днів.
Що робити якщо кошти за задоволену скаргу не були повернені? Потрібно написати офіційного листа на електронну пошту ДП «Прозорро» feedback@prozorro.ua/. Шаблон для повернення коштів за скаргу https://bit.ly/3g1942K
Джерело: https://bit.ly/3qPn2eF