• test alt
  • Важливі моменти, на які варто звернути увагу

    • 21.07.2020

    Подання скарг є законним правом Учасників публічних закупівель.

    При поданні скарги потрібно пам’ятати, що вносити будь-які зміни, скасувати скаргу можливо на етапі подання скарги, до її оплати. Після оплати скарга надсилається до кабінету АМКУ, де її вже не можливо редагувати. Якщо скарга не була оплачена, вона автоматично скасовується.

    При онлайн оплаті скарги варто звернути увагу:
    - на ліміти вашої карти – сума оплати в інтернеті, максимальна сума транзакцій, при необхідності варто їх скоригувати до оплати скарги;
    - при оплаті онлайн платіжна система LiqPay бере комісію у розмірі 2,5% від суми платежу.

    Будьте максимально уважні, будь-яка помилка при оплаті скарги може призвести до відміни скарги, оскільки система не зможе зіставити правильно усі дані. При оплаті скарги потрібно:
    - правильно вводити ID скарги, він знаходиться в Чернетці та відрізняється від ID закупівлі;
    - вводити ID скарги та ключ оплати виключно на англійській розкладці клавіатури (при введенні цих даних в іншій розкладці, система не зможе правильно зіставити оплату зі скаргою);
    - перевірити наявність зайвих розділових знаків, пробілів – їх не повинно бути;
    - перевірити правильність введення літер, цифр, розділових знаків та пробілів – не повинно бути заміни одних символів на інші, навіть якщо вони візуально подібні, наприклад, літера О та цифра 0);

    - перевірити наявність зайвої інформації в призначенні платежу, її там не повинно бути. У разі не вказання потрібної інформації, оплата скарги може не пройти. В результаті скарга скасована. Максимальна кількість символів – 160;
    - перевірити IBAN номер рахунку для повернення коштів у разі задоволення скарги. Джерело: https://bit.ly/2Oz00GM

    З усіх питань щодо закупівель звертайтесь до наших менеджерів за телефоном 0 800 330 331.