Оплата скарги не надійшла до АМКУ вчасно. Що робити?
-
09.06.2020
З новою редакцією Закону «Про публічні закупівлі» вступили у дію нові правила подання скарг до АМКУ (Антимонопольний комітет України).
Змінилися тарифи подання скарги, оплатити скаргу можна через електронну систему Prozorro за допомогою сервісу онлайн-платежів LiqPay, через банк. Також потрібно пам’ятати, що неоплачена скарга не приймається до розгляду. Тому потрібно чітко контролювати час подання скарги. Бажано подавати скаргу не в останній момент, останній день чи останні години періоду подання скарг, а завчасно, оскільки процес надходження оплати за подання скарги до АМКУ може тривати від декількох годин до 3-х робочих днів. Якщо кошти за подання скарги вчасно не надійшли до АМКУ і Учасник не встиг отримати підтвердження оплати скарги, кошти за подання скарги повертаються Учаснику протягом двох робочих днів з моменту зарахування коштів. Джерело: https://bit.ly/2YbAk7V
З усіх питань щодо закупівель звертайтесь до наших менеджерів за телефоном 0 800 330 331.